Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

aha.. ja då må de vara att kroppen inte får det den behöver eller ja behövde

• ThereseLaurin

haha kan det kanske varit de från döviken du menade dvs min halv släkt haha

• ThereseLaurin

hehe okej har hon två barn på dagis nu???

• ThereseLaurin

Malin haha fattar inte varför jag inte skrev namnen på en gång..japp min låtsaspappa är bror med björn

• ThereseLaurin

Zmootie: va bra =) ja jag är också trött men må städa klart =( ska nog få främmandei morrn och typ overalller och sånt i strl 120 typ haha jag har kläder till 164 åt mina barn =) undra om de kommer att ta på sig nåt av det när de är så gammla

• ThereseLaurin

va fan sover ni?? elelr tränar ni =)

• ThereseLaurin

Zmootie: hehe snarare tvärtom =)

Malin:: japp det känns bra jag har ju stor släkt så att säga så finns alltid kläder nästan =) men jag köper mycket ändåp då jag vill att de ska ha fina kläderr med elelr hur man säger...

gon ringde nyss men sa att jga sov..ville inte visa mig i detta fetta hår....sen så har jag inte hunnit städa klart heller för den deleen..men i morrn får hon kika in en sväng =)

• ThereseLaurin

ib: kan du inte låna pengar av din mamma eller nån då???

• ThereseLaurin

Mrasmamma =) du har kämpat väl =) och början är ju värst tyvärr..men det blir snart lättare =) sen kommer man i en svårare peiod igen sen lättare och så går det runt så där...gäller bara att ha motivationen så brukar det löäsa sig =)

• ThereseLaurin

va jag hänger inte med har du vägt dig två ggr nu?? marsmamma alltså?? och det skillde nästan ett kilo =)???

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)