vikt...peppningstråd =)
aha.. ja då må de vara att kroppen inte får det den behöver eller ja behövde
aha.. ja då må de vara att kroppen inte får det den behöver eller ja behövde
haha kan det kanske varit de från döviken du menade
dvs min halv släkt haha
hehe okej har hon två barn på dagis nu???
Malin haha fattar inte varför jag inte skrev namnen på en gång..japp min låtsaspappa är bror med björn
Zmootie: va bra =) ja jag är också trött men må städa klart =( ska nog få främmandei morrn och typ overalller och sånt i strl 120 typ haha jag har kläder till 164 åt mina barn =) undra om de kommer att ta på sig nåt av det när de är så gammla
va fan sover ni?? elelr tränar ni =)
Zmootie: hehe snarare tvärtom =)
Malin:: japp det känns bra jag har ju stor släkt så att säga så finns alltid kläder nästan =) men jag köper mycket ändåp då jag vill att de ska ha fina kläderr med elelr hur man säger...
gon ringde nyss men sa att jga sov..ville inte visa mig i detta fetta hår....sen så har jag inte hunnit städa klart heller för den deleen..men i morrn får hon kika in en sväng =)
ib: kan du inte låna pengar av din mamma eller nån då???
Mrasmamma =) du har kämpat väl =) och början är ju värst tyvärr..men det blir snart lättare =) sen kommer man i en svårare peiod igen sen lättare och så går det runt så där...gäller bara att ha motivationen så brukar det löäsa sig =)
va jag hänger inte med
har du vägt dig två ggr nu?? marsmamma alltså?? och det skillde nästan ett kilo =)???