Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

em tack Jag är MYCKET stolt att jag fick till det tillslut, ska erkänna att jag var inne på någons presentation o kollade hur man gjorde för jag hade ju glömt som du såg

• Theresa1

Marsmamma: Visst vore det kul att ha en silkig fin klänning? Själv tänkte jag ha kroppsstrumpa på midsommar. Näe kanske inte, men jag ska vara så snygg i kroppen att jag SKULLE kunna ha det om jag ville dvs

• Theresa1

Malin: Vadå, var det en svärfar som pussades på riktigt altså puss med känsla i?? BLÄK Inget ont om min svärfar, men jag är för det första hälften så gammal sen har jag ju barn med hans son... Vill inte pussas med honom, inte ens på handen, faktiskt.

• Theresa1

Malin, varför inte?? Skulle säkert uppskattas av min familj Sill lunch och kroppsmålning.

• Theresa1

Nova: Då ska du ju vara kvar här fattar du väl? Om du ska motionera o äta sunt... Som gjort för att peppa oss andra. Vi behöver ju dig här (stolt att jag kan pussmunnen nu )

• Theresa1

Marsmamma: Notera i boken: Cyklat fast jag inte ville... kändes underbart efteråt!!!

20 minuter är ju inget egentligen tidsmässigt MEN kalorimässigt... Oooo, massor!!!

• Theresa1

Nova: Jo självklart vill vi ju helst att du ska lämna oss pga ett plus. men OM det inte är så vill vi ju ha kvar dig, OM...

Marsmamma: Med 20 min om dagen och normalsund kost och bara en kaka ibland så skullejag kunna tippa på att vågen skulle landa på 70-80 kg i midsommar. Utan större ansträngning. du kör ju pilates också

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)