vikt...peppningstråd =)
Tjejer i min amelia som kom igår var det en tjej som gjorde egna snacks de lät dögott!! Jag kan skriva av det imorrn för nu orkar jag inte *latmask* men de var iaf bra råvaror som inte är det minsta onyttagt att stoppa i sig.
Tjejer i min amelia som kom igår var det en tjej som gjorde egna snacks de lät dögott!! Jag kan skriva av det imorrn för nu orkar jag inte *latmask* men de var iaf bra råvaror som inte är det minsta onyttagt att stoppa i sig.
Nova: För flera år sen efter ett missfall var jag hysterisk 2 veckor före BIM o ledsen en vecka efter... I flera månader.Räknade dagar o hade mig, det är ett urvidrigt tillstånd att vänta och man har ALLA symptomen varje jävla månad å sen bara *krasch* faller man ner igen o börjar om. Det finns ingen tror ag som varit skengravid så många gånger som undertecknad *hehe*
jag har inte haft sånhär träningsvärk sen jag gick i högstadiet o spelade bandy... Då hade vi fått ny tränare som körde samma träning för damlaget som herrlaget
Det var blod svett o tårar på riktigt.
I LOVE IT!!!
Gomorron
VL: Det där låter kanon bra!!!
ib: Kollar genast upp övningarna.
IB: Aha, den kanske man skulle testa, om det inte var så att jag hade KRAMP i låren. Det känns så jäkla bra, så här mycket har inte min kropp jobbat sen jag vet inte när... Idag är det äverkroppen som gäller ... Ska bara äta lite först.
ib: om inte du har byns plattaste mage till sommaren då vetefan...
Marsmamma
*mellis- nötter o banan
*träning överkropp
*lunch - bönsallad
*promenad till stan om det inte är föööör kallt då tar jag bussen
*fika på stan (ska bara ta kaffe- lovar)
*till mina päron för min brorsa fyller 17 (fattar inte, han var ju nyss så liten) Så då blir det tårta, men hör o häpna, jag är inte det minsta sugen... Bra va? I love mitt nya liv, jag äter massa grejer så jag har INGET sötsug, bara nyttigsug
Min brorsa ska snart in o operera sig, de ska skära i halsen
på honom
Jag gillar verkligen inte det, min fina lillebror...
Jag vet vad du pratar om, med kylan alltså... Ute i vår stuga var det så kallt en vinter att drickorna i hallen frös till is, inte kul att stiga upp o elda då
Vl: Visst känns kroppen annorlunda när man äter massa nyttigt??? Apropå det har jag ju lovat att skriva in nyttiga snacks... Juste...
Jag har precis fotat hela max rum o lagt upp i mitt krypin för det var en som ville se... Varsego å kika ni med om ni vill, ligger i starka bilder