Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Tjejer i min amelia som kom igår var det en tjej som gjorde egna snacks de lät dögott!! Jag kan skriva av det imorrn för nu orkar jag inte *latmask* men de var iaf bra råvaror som inte är det minsta onyttagt att stoppa i sig.

• Theresa1

Nova: För flera år sen efter ett missfall var jag hysterisk 2 veckor före BIM o ledsen en vecka efter... I flera månader.Räknade dagar o hade mig, det är ett urvidrigt tillstånd att vänta och man har ALLA symptomen varje jävla månad å sen bara *krasch* faller man ner igen o börjar om. Det finns ingen tror ag som varit skengravid så många gånger som undertecknad *hehe*

• Theresa1

jag har inte haft sånhär träningsvärk sen jag gick i högstadiet o spelade bandy... Då hade vi fått ny tränare som körde samma träning för damlaget som herrlaget Det var blod svett o tårar på riktigt.

I LOVE IT!!!

• Theresa1

IB: Aha, den kanske man skulle testa, om det inte var så att jag hade KRAMP i låren. Det känns så jäkla bra, så här mycket har inte min kropp jobbat sen jag vet inte när... Idag är det äverkroppen som gäller ... Ska bara äta lite först.

• Theresa1

Marsmamma

*mellis- nötter o banan
    *träning överkropp
    *lunch - bönsallad
    *promenad till stan om det inte är föööör kallt då tar jag bussen
    *fika på stan (ska bara ta kaffe- lovar)
    *till mina päron för min brorsa fyller 17 (fattar inte, han var ju nyss så liten) Så då blir det tårta, men hör o häpna, jag är inte det minsta sugen... Bra va? I love mitt nya liv, jag äter massa grejer så jag har INGET sötsug, bara nyttigsug

Min brorsa ska snart in o operera sig, de ska skära i halsen på honom Jag gillar verkligen inte det, min fina lillebror...

• Theresa1

Jag vet vad du pratar om, med kylan alltså... Ute i vår stuga var det så kallt en vinter att drickorna i hallen frös till is, inte kul att stiga upp o elda då

• Theresa1

Vl: Visst känns kroppen annorlunda när man äter massa nyttigt??? Apropå det har jag ju lovat att skriva in nyttiga snacks... Juste...

Jag har precis fotat hela max rum o lagt upp i mitt krypin för det var en som ville se... Varsego å kika ni med om ni vill, ligger i starka bilder

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)