vikt...peppningstråd =)
ne nu ska jag sova ha dte bra =) gonatt
ne nu ska jag sova ha dte bra =) gonatt
halloj brudar..gud va shockad jag vart när jag kollade datan jag trodde att det var onsdag idag...så är dte fredag..hm snacka om noll koll alltså....
jag är sjuk och barnen med =( va till doktorn de fick två olika mediciner...stackars barn....
tanden e lite bättre ... men har ändå ingen matlust m,en det är ju ganska bra i oförsig =)
emma maria visst är det kul när barnen e sjuka NOT...
ja det är hemskt..alicia gråter och hostyar mest hela nätterna hoppas de är friska tills vi ska åka bara...ne nu måste jag vila
ne men brudar här var det tyst... trist men men jag vill önska alal ett gott nytt år=)
emmamaria va önskar du mig?? hänger inte med=)
min jul har vart bra i alla fall.full fasrt varje dag åkt runt till släkt och väänner och paket till barnen varje dag till i ond´sdags tror jag..så de är verkligen bortskämda nu -...
=8 har problem med min mage igen =( är såå trist vet nån om det finns nåt att köpa på apoteket receptfritt?? nSå jag eventuellt salipper problemen i thailand
våra liv: hur verkar de då???
aha ...problemet är ju att jag blir lös... eller ja hur man ska förklara det..de6 är som en bomb som tickar
Våra liv deå har vi nog samma problem..ska köpa linfrön... det är nästan som man har en lååång värk när det gör som ondast..
hej brudar..hoppas ni hade det bra igår =) jag hade de helt okej även fast jag e sjuk då =(
ja ja nu ska jag inte klaga =)
ska ta och leta mer fakta om thailand =)
kram
lycka till tjejer med 15 vecors grejen =) hakar på senare som sagt...
har en undran har ni gett upp vägningen eller?? har inte fått nån vikt i fredags =(
Thjeresa: jag SKA vinna även om jag hoppar in lite senare
hejar på er tjejer =) en annan har sista packningen och sista tvättningen kvar nu..och städningen så klart =)
malin: hehe ska du vara =) ja spinning har jagt också funderat på men är aldeles för feg för att visa mig offentligt =)
Malin: ja man behöver ju det...hur länge e du sjukskriven nu??
alexandra ska inte på dagis förrän 16 januari...
aha lycka till=)
Hej tejjer.. tänkte bara säga hejdå på ett tag, kommer inte ha tid att gå in nå mer innan jag drar =)
hoppas att ni har det bra.... och trevlig fortsättning på det nya året =)
kram på er
halloj alla glada..nu är jag tillbaka på banan igen =)
har nog gått upp några kilo..så ställer mig inte åå vågen på ett tag för då blir jag bara deppad..
marsmamma: hehe jag har också saknat er även fast jag har vart i värmen... solat och badat =)