Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

bra marsmamma släng allt i morgon och njut i dag är det nån som vet mer om tävlingen har nog missat den

• Nova 68

jag tror jag hoppar av tävlingen kommer inte klara hela träningen förlåt men hejar göran på er som är med kram

• Nova 68

hej marsmamma har du frossat riktigt mycke nu

jag har gått upp i vikt det var väntat oxå väger 88.5
    har önskat mig en våg nu när jag fyller år hoppas jag får en så jag kan kolla min vikt regelbundet ska inte väga mig för ofta kram

• Nova 68

jag har inte heller rört mig så mycket i dag jag heller. om jag inte är med barn nu ska jag få vara med i en studie om pco (som jag har) och övervikt så jag kommer ligga lite lågt men tittar in här och kommer skriva vad jag lärt mig om jag inte är gravid vill säga vi hörs kram

• Nova 68

nej utan man får hjälp där man blir uttagen i en grupp av tre en som är motion en som man lär sig äta mat som är gjord efter mina värden och vad jag behöver och den sista är både och. dom tar massa prover oxå låter jätte spännande

• Nova 68

jo det var så jag tänkte. vet inte när studien ska köra i gång snart tror jag. men jag hoppas jag inte behöver den utan att det är ett + på g om du förstår vad jag menar men nått att se framemåt om det är - kram

• Nova 68

jag kommer vara här varje dag och skriva och så men kör inte igång på allvar förrän jag vet hur det blir kommer inte äta upp mig undertiden iaf

• Nova 68

marsmamma du har varit jätte duktig kram på dig kul att du mår bättre. skönt att julen är över eller hur

• Nova 68

även om det är ett + så är jag kvar om jag får??? måste iaf hålla igen vill inte väga för mycket tror inte min kropp klarar av det

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)