Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:21:27 följande:
    Har du läst hela tråden? Det var folk som skrev INNAN mig att hon borde banta, jävla fetto o.s.v. DÄRFÖR svarade jag som jag svara. Det är ungefär som att man polisanmäler någon för trakasserier genom internet, på rättegången så visar man enbart upp vad den ene har skrivit och inte en själv fast man ser att den andra personen blivit provocerad av någonting. Ursäkta mig, men jag orkade inte ens läsa igenom hälften av vad du skriv då det enbart är idioti. Gå tillbaka till ditt Flashback-liv och stanna där.
    Haha, "Flashback-liv"!? XD Det handlar om ett diskussionsforum med målet att skapa en total yttrandefrihet så långt som möjligt inom Sveriges lagar. Att det lämnar ordet öppet även för idioter har inget med Flashback att göra överhuvudtaget - utan det hänger på idioternas existens.

Flashback gör det enbart möjligt för dig att bevittna idioternas existens.
  • Digestive

Haha, ni har då inte tänkarmössan åt rätt håll.

Kan någon av er förklara hur de aktiva medlemmarna på Flashback tillhör en homogen grupp som ni till och med kan tilltala som ett folk?

Ni tänker så fel, så fel, så fel. Förstår ni inte själva hur fel ni tänker? Obestämd

Hade vi pratat om ideologier här så visst, då kan man prata om homogena grupper men när det kommer till ett mångfacetterat och temalöst internetforum med helt randomaliserade människor i så nej; då man kan inte resonera så som ni gör.

• Digestive
    Rabelais skrev 2010-10-18 22:23:03 följande:
    En av de mest legendariska inläggen någonsin på FB, Samaels episka sågning av en amatörfilm:

www.flashback.org/sp4686016
    Länker ber en att logga in. Prova igen, vore kul att läsa. Solig
  • Digestive
    Azusephre skrev 2010-10-18 22:28:14 följande:
    Vad ska man skriva då för att inte bli trakasserad? "Kungarna på fb"?
    Acceptera reglerna på Flashback när ni rör er på den sidan och låt bli att generallisera fram någon slags homogen grupp av var och varenda människa som aktivt rör sig på Flashback - eller blev det för mycket begärt?
  • Digestive
    Lovely6 skrev 2010-10-18 22:35:01 följande:
    Det är en bunt helt sjuka människor som härjar i Fb´s lägre region.
    Ska vi verkligen avfärda dom som en bunt galningar? Dom hetsar varandra. <vem har sett värst, vem har gjort värst.
    Vakna upp för fan, detta är folket i er stad, er kommun, ert jävla villaområde.
    Vad har det med Flashback att göra? Sidan har som sagt enbart Sveriges lagar som rättesnöre och då får sidan såklart jämförbar variation av människor med vilka som får leva i Sverige. Att det hör till en mer eller mindre unik sida gör även att fler ur ett utanförskap söker sig dit.

Det krävs knappast analytisk förmåga av tung kaliber för att förstå Flashback - man får uttrycka sig som man vill och därmed blir variationen av människor därefter, samt att det bildas en överrepresentation av människor som inte får uttrycka sig som de önskar på andra forum.
  • Digestive
    Azusephre skrev 2010-10-18 22:35:35 följande:
    Som sagt, är reglerna att mobba så mycket som möjligt och bli utslängd om man försvarar TS? För det är det jag har lärt mig av den sidan.
    Visa tråden som du medverkade i. Reglmentet säger att om trådens ämne berör exempelvis fetma så får vem som helst uttrycka sin åsikt om fetma som det önskar individen. Om då någon stör det här flödet så hänvisas den människan därifrån.
  • Digestive
    Lovely6 skrev 2010-10-18 22:56:11 följande:
    Ja, det kräver onekligen en hårdhudad vadsomhelst för att hänga med i fb´s resonemang.
    Högre intellektuell nivå? Ja, om smart är = runkar till döda djur så är jag helt med på din linje.

Drömmer
    Du har tydligen fastnat i ett spår du. Förstår du inte själv hur icke representativt nekrofili blandat med beastality förhåller sig till det forumskomplex som Flashback består utav?
Svar på tråden Flashback - nejtack!