Inlägg från: Lovely6 |Visa alla inlägg
  • Lovely6

Flashback - nejtack!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 20:29:51 följande:
    Ja dras man till fb för att jag länkat till trådar om pedofili och rasism så är det ju som det är.

Länken om mannen som söker kontakt med 12 åringen har han skapat för att han vill ta kontakt. För att han sett henne med mannan och suktar efter henne.
    Var det inte på fb någon hängde sig live förra veckan?

Och du tror att ingen "går ut på stan och gör samma sak"?

Igen - även yttrandefriheten har begränsningar, i LAGEN.
    För att inte snacka om alla hån och sjuka inlägg som följde i självmordets spår.
    Nån startade väl ett skämttråd, Folk tävlade i vem som hade "bästa" avataren.
  • Lovely6
    Wish I was a Kellogs Cornflake skrev 2010-10-18 20:39:45 följande:
    Du får gärna specificera dig.
    Wish I was a Kellogs Cornflake skrev 2010-10-18 20:34:44 följande:
    Haha, ja jag är väldigt säker på att de allra flesta mest tycker att det är ett roligt liv de lever på internet.

T.ex. så finns det pedofiler där som skriver med andra pedofiler om barn i sexuellt syfte, istället för att gå och antasta barn.

Angående dessa små rassar, hemskt ofta är det väldigt unga killar som bor i småstäder och kör epa - som tycker att det är kul att vara överdriver på FB. Herregud, hur orkar ni ta allting på så stort allvar?

Om man tar allt som skrivs på allvar där så skulle ju extremt många vara rasister, nazister och kvinnohatare. Så extremt många skriver att kvinnor är äckliga sliddjur, men de menar ju inte det på riktigt. De tycker att det är en kul jargong och de älskar att provocera. Här finns det också väldigt många som leker och är provokativa, fast de är ansvarsfulla föräldrar som lever ett normalt liv.

Ta ALLT som skrivs på FB med en nypa salt och en portion rå humor - gör du inte det så lär du ju bli galen.
    Hur vet du att det är så som du skriver?

Är det tillräckligt specifierat för dig?
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 20:41:24 följande:
    Kallas för svart humor, inget konstigt i det.
    Eller vist kan det tyckas vara udda när man lever i fl,s skyddade värld.
    Känns det bättre för dig att kalla det humor so by all means.
  • Lovely6
    Wish I was a Kellogs Cornflake skrev 2010-10-18 20:43:09 följande:
    Har jag skrivit att det ABSOLUT MED ALL SÄKERHET är EXAKT som jag skriver? Herrgud människa, jag trodde man skulle debattera i denna tråd och jag diskuterar angående hur jag ser på saken.
    Skriv då inte att det är så och så. Ett gott råd bara.
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 20:47:12 följande:
    Uppenbara lagbrott raderas på fb.

Det är för övrigt icke olagligt att avsky "mångkulturen" och vad det gör med landet, nått man kan fritt diskutera på fb men knappast påp familjeliv då en massa pk hormonstinna pk kossor lägger sig på anmäl knappen och konton försviner.
    Jag kunde väl ge mig fan på att du är en rasse!  inte att undra på att du trivs på Fb.
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 20:50:51 följande:
    Det kanske kommer som en chock för dig men folk skrattar åt det mesta.
    Jag har märkt det.
  • Lovely6
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 20:51:40 följande:
    Den lilla meningen var vad du hängde upp dig på?

På vilket sätt är jag en flyktingkramare?
    Emot rasism = flyktingkramare?
    Detta förstärker väl bara åsikterna om Fb?
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 20:56:01 följande:
    Komplettering

En av dom få sidor på nättet där man kan hitta korrekt information om droger, korrekt som i inte genomsyrad av moralisk sörja.
    Information som kan rädda livet på folk.
    Information som kan hindra folk från att skada sig själva.
    Ja, precis.
    https://www.flashback.org/t1327964
    https://www.flashback.org/t1325117
    https://www.flashback.org/t1284514

Låter verkligen som bra info. Drömmer
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 21:13:56 följande:
    Jag tänker inte ha nån kukmätning med dig om vem som hittar "bättre" trådar, sen har jag lagt märke till att familjeliv liv blir lesna i ögat om man postar information som går emot den moraliska sörjan.
    poängen kvarstår, information finns att hämta där ... här hittar man bara åsikter drivna av pkiter och annat pack.
    Nawww, nusse där.
  • Lovely6
    Digestive skrev 2010-10-18 21:31:05 följande:
    Ja, om man söker på sådana saker och får svar på sådana saker så hör det väl till bra information - eller vad inbillar du dig?
    Jag inbillar mig en värld utan ert lilla skamhål.
Svar på tråden Flashback - nejtack!