Inlägg från: Azusephre |Visa alla inlägg
  • Azusephre

Flashback - nejtack!

nollåtta skrev 2010-10-18 21:55:31 följande:
    Jasså det skulle jag inte. Du vet att man kan läsa i forumen på flashback utan att vara reggad medlem som skriver.
    Har någon skrivit att du är registrerad där? Nej, hon skrev att du var "en god representant för flashback", behöver INTE betyda att du är medlem med andra ord, utan att du försvarar och representerar den sidan, för att du uppenbarligen tycker den är SKIT bra.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 21:57:03 följande:
    Folk från flashback ringde. Det tog dryga halvtimmen innan polisen kom dit efter första samtalet.
    Ja, dom ringde när han redan var död. Dom reagerade försent, istället så fokuserade dom att mobba killen och hetsa honom och uppmuntra honom.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 21:58:47 följande:
    Det är DIN tolkning, kära du.
    Ja och min tolkning är rätt. Måste man alltid tolka saker till det negativa?
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 21:59:44 följande:
    Med tanke på hur många såna trådar det är som dyker upp där (inget man ser här för dom försviner lika fort som dom kommer upp) så är det inget konstigt att folk tog han för troll och drev med han.
    spelar för den delen ingen roll, han hade siktet ställt, svarade sansat på frågor som rörde hans liv, skojade med dom som "hetsade"/drev.
    Du har inte läst psykologi va? Oavsett så ska man ringa polisen, ta alltid det säkra före det osäkra.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:01:58 följande:
    Rätt? Du vet alltså mer om mitt datoranvändande än vad jag själv gör. Intressant, är du medial?
    Öh, vad har ditt datoranvändande med att du är en representant från FB att göra? Förklara det för mig.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:03:01 följande:
    Hur mycket psykologi har du själv läst?
    Psykologi A & B och ska snart börja på socionomprogrammet, hurså?
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:05:00 följande:
    ÖÖöööööh. Jag är inte en representant från F, är det för svårt att förstå kanske?
    Varför försvarar du då skitsidan? Och varför i hela fridens namn ägnar du din dyrbara tid åt att skriva i den här värdelösa tråden om just den värdelösa sidan?
  • Azusephre
    Hugful80 skrev 2010-10-18 22:07:41 följande:
    Om du hade läst tråden så går trollklockan rätt högt fram till att han verkligen sätter planen i verket. Så fort folk inser allvaret att döma av bilderna börjar man göra försök att kontakta polis.

När tråden startades fanns inga som helst belägg för att trådstartaren talade sanning, en uppsjö av liknande trådar har startats, inte bara på Flashback, och så länge det bara är text tycker jag inte man ska dra på för stora växlar och börja ringa polis.

I övrigt skulle nog inte killen levt nu eftersom han hade bestämt sig sen ett halvår tillbaka.
    Jag orkar inte diskutera den saken mera, vi har olika åsikter om det; that's it. Sen är det OT, världen går ju under om man skriver OT på flashback, så varför är det okej här?
  • Azusephre
    CloudBerry 1 skrev 2010-10-18 22:09:16 följande:
    På komux ja. Du vet väl att det är gymnasieämnen?
    Nej, dom har jag inte läst på komvux.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:08:39 följande:
    Du anklagar en annan medlem för att vara dåligt påläst i psykologi när du själv sitter på två gymnasiekurser i ämnet. På vilket sätt är dina kurser meriterande för någonting överhuvudtaget?
    *skakar på huvudet* du läser enbart det jag skriver va?
Svar på tråden Flashback - nejtack!