• Anonym (panik)

Ett blancolån på 250000 kr, månadskostnad?

Om man tar ett blancolån på 250000 kr. Hur lång avbetalningstid får man ta och vad blir en ungefärlig kostnad?

• Svar på tråden Ett blancolån på 250000 kr, månadskostnad?
  • Anonym (Hmmm)

Du får nog ringa eller gå in på olika bank/kreditgivare o kolla upp det... men det blir nog en hel del :)

• Anonym

Jag trodde inte ens att man fick ta blancolån  på den summan Kan tänka mig att räntan blir skyhög och återbetalningstiden snabb, med tanke på att banken inte har någon säkerhet i form av en bil eller ett hus..

• Anonym (panik)

Ne man får nog inte ta så höga blancolån men ibland så löser sig sånt ändå.

• Anonym (panik)

Länken funkade inte.. 

• Anonym (panik)

Runt 3000 kr i månaden... kul..

• Lady Gaga

Om du är med i facket så finns det ju sk. LO-lån som man kan teckna på t.ex swedbank.

Silence! I KEEL you!
  • Anonym (panik)
    Lady Gaga skrev 2010-10-19 13:08:25 följande:
    Om du är med i facket så finns det ju sk. LO-lån som man kan teckna på t.ex swedbank.
    Oki, kan nog tyvärr inte ta lån där utan måste fortsätta på min befintliga bank. Är arbetslös och har bara a-kassa.
  • Anonym (testa)
    Anonym (panik) skrev 2010-10-19 13:07:28 följande:
    Runt 3000 kr i månaden... kul..
    Nej inte kul. Gissar att det är för bostadsköp? Testa att deala med banken, då FI:s nya rekommendationer faktiskt inte är lag, utan just rekommendationer. Kanske finns ett pantbrev som kan läggas in?
  • Anonym (panik)
    Anonym (testa) skrev 2010-10-19 13:09:42 följande:
    Nej inte kul. Gissar att det är för bostadsköp? Testa att deala med banken, då FI:s nya rekommendationer faktiskt inte är lag, utan just rekommendationer. Kanske finns ett pantbrev som kan läggas in?
    Nope, inte för bostadsköp. 
Svar på tråden Ett blancolån på 250000 kr, månadskostnad?