• JAG är BÄST

Arg på Swarovski

STOPP på belägg nu alla!!!!!

Folk provar örhängen i affärerna, samma gäller på guldfynd mm.
    Då tvättar butiksbiträdet av dom med sprit efter provandet.

Så BULL SHIT att det inte ska gå å byta örhängen oavsett pris!!

TS gå tillbaka igen och stå på dig, be att få prata med butiksansvarige och säg att hur gör ni med örhängen som provas här i butiken,, å mina är inte ens provade. Det var en present till mig som jag vill byta mot andra örhängen. Det är din fulla rätt1 Annars så hota med konsumentverket direkt!

• JAG är BÄST
    Mummy skrev 2010-10-20 11:16:45 följande:
    Tycker inte att det är så konstigt ändå. Jag själv skulle inte vilja köpa örhängen om femtioelva personer redan haft dem genom sin kropp. Man får väl aldrig byta piercingar av samma skäl?
    Hoppas du aldrig köper örhängen numer då,,för tro mig det provas örhängen hej vilt på guldaffärer.
  • JAG är BÄST
    Faile skrev 2010-10-20 11:32:21 följande:
    Ja, det provas säkert trosor utan något under i butiker också, det betyder inte att det är tillåtet.
    Det gör det säkert
    LaFontaine skrev 2010-10-20 11:34:58 följande:
    Det är absolut inget bull shit! Om butikerna inte tillåter byte av örhängen är det inte tillåtet. Öppet köp och byte är ju som bekant ingen rättighet så vad konsumentverket ska in och göra förstår jag då inte!
    Jo man har rätt att byta iallafall på guldfynd och andra gulsaffärer. Dom spritar bara av dom.
    Hur görs det med alla julklappar som köps då? nog fanken byts det örhängen där ska du veta.
    Som sagt det spritas bara av.
    Å ni som säger att ni inet vill köpa provade örhängen,,ja då ska ni nog aldrig mer köpa örhängen,,för tro mig det felsta är provade.
  • JAG är BÄST
    pixietails skrev 2010-10-20 11:38:58 följande:
    Jag har aldrig sett någon som provar örhängen i butik. Har bara sett när folk tar plastbrickan som många örhängen sitter på och tar nära örat för att se hur det ser ut
    Gå in i en gulsmedes affär redan idag och prova ett par guldörhängen ska du få så att du får prova dom.
Svar på tråden Arg på Swarovski