Inlägg från: Tessan23 |Visa alla inlägg
  • Tessan23

Skinn, läder lr tygsoffa???

Jag har beställt en splitterny hörn soffa från ett företag i Kalmar..2700 kostade den och det rea då. Är soffan som finns på länken fast i beigt :

www.blocket.se/view/6584172.htm&l=0&c=1&city=0

• Tessan23

Ja jag bor oxå en bit ifrån,till mig sa dom att transport kan ordnas.. Jag ska fråga ifall dom har ngn hemsida så man kan kika på vad dom har..

• Tessan23

Ja men det är inget mysigt att fastna med baken i skin soffor :) klibbar fast hela tiden. Jag är oxå mer för tyg soffor eftersom jag har 6 katter med

• Tessan23

Det är bra för om man har skinsoffa och dom sätter klorna i så syns det direkt och hela soffan är förstörd. På tyg syns det inte så mycket.

• Tessan23

Ja mina katter sätter klorna i allt så jag vet inte vad ajg ska göra med dom. Till och med tapeterna,men än i nya lägenheten har jag inte sett nåt.

Varför gör dom så och vad kan man göra åt det?

• Tessan23

Nää mina är bara inne katter..Jo jag funderar med på det där med vatten faktiskt..
    Usch vill ju inte göra mig av med dom. 2 av dom är ju liksom 3 år och 1 är snart 2 år och 3 är 22 veckor..Är ju lite sent ute

• Tessan23

Jo precis..Men det kan det vara värt men om man är ensam är det nog lite mkt med 10 000 om man har en inkomst på 12 tusen efter skatt

• Tessan23

Fillippa K: Avbetala går inte om man har anmärkningar på sig. Tyvärr har jag 2 stycken då jag slarvat innan vilket jag självklart ångrar..

Svar på tråden Skinn, läder lr tygsoffa???