Skinn, läder lr tygsoffa???
Funderar på ny soffa, kollade på Ikea, men då hade dom inte skinn?? Skillnad? Bra, dåligt vilket skulle ni köpa??
Funderar på ny soffa, kollade på Ikea, men då hade dom inte skinn?? Skillnad? Bra, dåligt vilket skulle ni köpa??
Vi köpte ny soffa för två år sedan!
Min sambo ville ha skinn men inte jag och eftersom det är jag som bestämmer (hihihi) så blev det en tygsoffa. Två år senare och en bebis på snart 7 månader så önskar jag att jag hade gett med mig och valt en skinnsoffa! Bebiskräk sitter jättefint på en mörkbrun tygsoffa!
Detta kommer jag dock aldrig erkänna för min sambo!
Crazy Baby ha ha, ok, ska kanske satsa på en skinn!
Men skillnad på skinn & läder? Varför inga skinnsoffor på Ikea??? Ngn som vet?
Jag har beställt en splitterny hörn soffa från ett företag i Kalmar..2700 kostade den och det rea då. Är soffan som finns på länken fast i beigt :
www.blocket.se/view/6584172.htm&l=0&c=1&city=0
Tessan23 finns det ngn sida där man kan kolla vad dom har? Vi bor iofs lååååångt därifrån...
Ja jag bor oxå en bit ifrån,till mig sa dom att transport kan ordnas.. Jag ska fråga ifall dom har ngn hemsida så man kan kika på vad dom har..
Tack!
Tygsoffa, aldrig i mitt liv att jag tar in en skinn eller läder soffa i mitt hem
O så ska den vara vit, inget annat går ju o tvätta
Jag säger oxå vit tygsoffa, där tyget är så vitt att det går att bleka. En skinnsoffa komemr inte innanför vår dörr heller. Vi hade en förrut men jag avskyr skinnsoffor, speciellt hörnoffor så vi kastade ut den.
Dom senaste åren har det varit modernt med tygsoffor..
Men tycker att skinnsoffor kommer mer och mer.
Skinnsoffor är givetvis mest praktiskt . Det är väldigt snygg med skinn....
Ja det är en smaksak helt enkelt , ta den bästa ni hittar och som ni gillar bäst, oavsett material...
Ja men det är inget mysigt att fastna med baken i skin soffor :) klibbar fast hela tiden. Jag är oxå mer för tyg soffor eftersom jag har 6 katter med