• kcs

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

jag försökte bli gravid i 6 månader inget hände..... enligt mig fick jag alla symtomer hela tiden men det var bara en massa inbilning då det kan hända när man värkligen längtar.... när jag bestämde mig för att sluta försöka och börja plugga istället så blev jag med barn.... när jag gjorde testet viste jag inte hur långt gången jag var men när ultraljudet kom så räknade vi ut det och då var jag bara en och en halv veckas gången..... jag gjorde rtestet då jag började som dig att må illa, spy, ville ha salt, drack mycket, kännde mig trött..... allt det jag inbilade mig förut med denna gången kännde jag det på riktigt.... så ja man kan känna det så pass tidigt..

• kcs

Jag var tydligen en och en halv vecka i graviditeten. Gjorde testet då jag var prick två veckor. Men när jag gjorde testet hade jag ingen aning hur långt gången jag var eller när jag hade sista mens. Så jag va och gjorde ett ultraljud för att se hur långt gången jag var. Det var då jag räcknade ut och kom fram till att jag var prick två veckor när jag gjorde grav testet

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?