• längtan8402

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

när jag var gravid kände jag av det redan några dagar efter ägglossning.. trött, huvudvärk, en underton av lätt illamående hela dagarna, värkte i ljumskarna gjorde det oxå.. och jag misstänkte..hade rätt jag var gravid men plussade inte förrän någon vecka efter beräknad mens. så för mig kom det mkt tidigt..

• längtan8402

deeeet undrar jag med. Om plusset kommer någon gång, väntar o hoppas att dagarna går lite fortare, gjorde ett idag RFSU teststickor, de ska ju visa tidigast möjligt , men helt vitt, inget streck, inte idag iafall..

hoppas inte mensen kommer. men temperaturen i kroppen ska ju inte sjunka om man är gravid... man behåller ju en förhöjd temp dagen efter ÄL och frammåt om man är gravid...jag har ju grav symtom såsom illamående, kissnödig, trött...allmänt känner inte igen mig själv..mensvärk osv.
     varje dag sedan ÄL har jag tagit tempen, haft 37.1 , men imorse visade den 36,8... tror att mensen faan kommer imorron...den går ju ner dagen/dagarna innan mens om man inte är gravid :(((((((

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?