• linkmamma

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

När jag väntade min dotter testade jag den 27/10 jag trodde då  det var äl+7 fick svagt pluss på 2 test. Testade den 3/11 och fick då svagt då med(detta var ett annat test) dagen efter den 4/10 fick jag ont i magen och åkte in till akuten då de gjorde ul och tog blodprov.
    INGENTING. Hade en gulsäck som man kan ha vid grav eller efter äl men inget annat syntes.
    Dagen efter ringde läkaren och saatt mittblodprov visade inget heller. JAg var inte gravid...

Dagarna gick och jag sade var dag att jag vet att jag är gravid. jag var svullen om magen och tuttarna gjorde ont.
    Den 10/11 en vecka senareplussadejag med clearblue och ringdedå till läkaren som bad mig att komma in. Då visade det sig att jag var gravid. Fick komma in på ul 2 veckorsenare och sågdå ett hjärta som slog.
    Jag hade alltså rätt och läkaren fel. han sade sen att jag var en på typ miljonen som kan pissapluss innan det visar sig i blodet..

Närdet stora ul;et var visade det sig att jag plussat 1:a gången kort efter Äl.
    SÅ MAN KAN KÄNNA TIDIGT.

• linkmamma

fjorren- jo det var underbart.
    jag hoppas på liten i magen nu med. har bim den 28-30/10.Bet att äl var den 15. så nu är det bara att hålla tummarna.

• linkmamma

Yiskah-Jag beklagar verkligen. Kan inte finnas nått värre än att förlora ett barn hur tidigt det än är. Hoppas att du mår bättre nu .

• linkmamma

Fjorren- så länge mensen är borta finns det ju alltid en chans.. Lycka till..

• linkmamma

Haha det är ju ett svagt men tjockt och fint pluss!! GRATTIS Fjorren!!!!

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?