• MrBear

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

varken jag eller min pojkvän kan sova om nätterna så idag ska jag testa mig..berättar hur d gick om en timme ungefär

• MrBear
    MrBear skrev 2010-10-26 09:15:28 följande:
    varken jag eller min pojkvän kan sova om nätterna så idag ska jag testa mig..berättar hur d gick om en timme ungefär
    jag är inne på hans fl
  • MrBear

Happ..huvudvärk illamående, sovit sen igår eftermiddag. Mina boobs är tunga som bly och värk i livmodern.
    Men ACOtestet blev negativt. ska skaffa ett rfsu testa tidigt i helgen testa på bim -3

• MrBear

två negativa test...fattar inte varför jag tar åt mig. det är 6 dagar kvar till bim.

• MrBear

jag har inte en enda finne i hela ansiktet. helt rent och fint.. konstigt igentligen att ja har så fin hy just nu

• MrBear
    frejja skrev 2010-10-28 12:00:52 följande:
    så kanonbra!=) bruka du få det annars när du ska ha mensen?
    ja brukar få det..jag åt ju en hel 200gr chokladkaka häromdagen. inte en enda finne?
  • MrBear
    frejja skrev 2010-10-28 12:16:12 följande:
    oh de va inte dåligt=) jag kan ju inte ens lukta på choklad innan dom kommer =(
    ja det är skumt.. visst ja brukar inte så så mycjket. men så mycket choklad så kort innan mens. så ska man igentligen ha typ utbrott i hela ansiktet.
    usch..vill bara gå och sova.
  • MrBear
    frejja skrev 2010-10-28 12:31:01 följande:
    mm, jag ha visseligen ätit en hel del ost..men som sagt tro nog tyvärr de e mens på g...finns väl inget annat att skylla på nu =(
    jag ha ju ingen ro i kroppen till att sova fast det skulle behövas ha legat och vridit å vänt mig två nätter i rad nu, svettats, frysigt å vatt törstig så min sambo hållts vaken med =( å stackarn ska jobba vid sex.
    tur en annan e ledig iaf.....
    jadu jag har massa gravsymtom. mild huvudvärk. lite illamående. värk i livmodern som just nu mer känns som ett "pirr"?
    massa vita flytningar. Är ja inte gravid. vadfan är det då som händer? hur lyckades ja sova 24h utan problem? Its very odd..
    Vill bara sova mer,.
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?