• estelita

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

hej.... vet inte om jag lyckats bli gravid el inte... hjälp..

har sj lite symtom som tråd stataren..

hade 6 den 9:e och den 14:e och hade ÄL den runt den 14-17
    beroende på vilken ägglossnings kalender man gör..
    men redan den 19:e-21:a hade jag lätt

ryggont kroppsvärk kramper/ molnvärk begär salt illamående ömma bröst extrem trött Yrsel kissnödig var 2-3 timme typ kan gå 2-3ggr per timme i bland Har fortfarande ömma bröst men speciellt ont i bröstvårt gården..
    killen säger att dom ser annorlunda ut.. själv vill jag inte hoppas för mycke eftersom jag inte vill bli besviken.
    Gjorde gravtest i går med de visade negativt
    men de kanske är för tidigt el så är jag helt enkelt inte gravid vad tror ni..?
    BIM 30 okt
  • estelita
    Fjorren skrev 2010-10-25 22:46:19 följande:
    Känns som vi ligger rätt lika till då Vi får följas åt nu under denna vecka
    ja de får vi göra.. lycka till
  • estelita
    partouze skrev 2010-10-26 17:42:39 följande:
    Riktigt sevärd film tjejer!  www.ur.se/play/154650 ;)
    hmm  kanske va se värt... men lyckades somna..Skäms  vaknade precis när de slutade..
    varit så himla trött i dag..
  • estelita

Hmmm har inte vågat testa mig... i dag...  vill inte bli besviken.. :(
    men jag tror inte att de tog sig har inte lika ont i brösten idag  känns mer som om mensen ska komma när som.. förutom men har mått illa där emot... kännt som om nån håller mig runt halsen...
    men hungrig.. har jag varit... trots att jag åt lunch men redan  vid 12.30  så va jag hungrig igen..

hur har ni mått i dag?

• estelita

Jo de är sant, man är rätt duktig på att känna efter. Men har du som mig kännt när du lutar dig framåt att det känns som om du har vikter som hänger på brösten?

• estelita

testade mig i morse... men fick ett stort Minus BIM-2  om inte de vore nog så fick jag lingon veckan precis
    när jag slutade jobba.. :(  om de nu är de..

men nu ger ja upp.. hoppet ringer till gyn  så fort ja kommer hem till sthlm..
    är på väg ner till växjö oxh ska hälsa på mamsen samt gå på babyshower

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?