• AnnaPuddel

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Sara 84 skrev 2010-10-27 09:54:34 följande:
    Jag testade med RFSU testa tidigt igår men det visade Minus  Men jag testade på bim-5 eller bim-6 och jag använde inte morgonurin. Men jag är nog inte gravid ändå... Ahh.. undrar vad det är som då händer? Obestämd Mensvärk? Jag har ju ALDRIG mensvärk! Men nån gång ska väl vara den första....Menar du att du testade på bim-3 eller är det bim-3 i helgen? Vet inte vad jag ska tro om RFSU:s testa tidigt, för om man testar så mycket som en vecka innan bim, då har väl ägget precis fäst sig! Jaja, tror inte jag ska testa mer nu, utan vänta på tanten..
    det är ja som är "mr bear". min pojkväns användare.
    I helgen är det -3.
    det är svårt att hålla sig. men tiden går ju fort när man sover hela dagarna.

Fyfaaan aldrig varit såhär trött i mitt liv tror ja.
    springa och kissa på natten och sova. sovasovasova. och snurrig också.
    Jag har också värk i livmodern och svullna tuttar, men dom gör inte ont.

antingen är ja på smällen eller så är ja döende
  • AnnaPuddel
    Fjorren skrev 2010-10-30 15:46:36 följande:
    Hihihi....
    Men har boobsen vuxit men du har inte plussat än, eller? När har du BIM?
    ska ha mens den 2nov isåfall..jo dom är typ större...en storlek nästan..wtf?
  • AnnaPuddel

ja bim 2nov pluss några dagar alt.
    har oftast menscykel på 25dagar. men sist va den 30. vilken den är nångång per år avnån anledning.
    idag känns det som att man vill gråta över allt och jag har haft förstoppning för första gången i mitt liv.
    mina bröst är en storlek större och jag känner tryck där nere då och då.
    blir illamående i tid och otid. och trots att ja slutade röka 9oktober så har ja inget sug efter godis eller onyttigheter som man ska.

haft två negativa tidiga test så jag försöker vänta tills iaf imorgon..
    har köpt 2st cB

• AnnaPuddel
    Fjorren skrev 2010-10-30 18:45:36 följande:
    Ja men då har du ju några dagar kvar än till BIM...så du kan helt klart få dig ett positivt resultat inom kort
    Jag testade ju som sagt på BIM-2 och fick ett svagt men iallafall tydligt plus... så ifall du testar dig tex på månd så kanske du får ett annat resultat, ett efterlängtat sådant
    frejja skrev 2010-10-30 18:21:34 följande:
    jag slänger in handduken för den här månaden....=(
    tredje Minus.... bim 6/11.
    Frejja; men om du har BIM den 6/11 så är det ju trots allt en hel vecka kvar... - mycket som kan hända då
    Ge inte upp nu, tjejen!! 
    Vet hur svårt det är med testningen...aarrrgggh...det jobbigaste med det hela är just väntan!! Men om bara 5 dagar ca så kan du testa dig igen
    Förhoppningsvis får du dig ett plus då istället
    ja har inte så mycket symptom just nu heller. har mådde illa imorse som gick över när ja åt choklad. lol.
    vill ha ostsås hela tiden så min pojkvän tvingas äta ostsås varje dag.
    Är väldigt emotionell och har varit som i pms i över en vecka. men har mens isåfall den 3dje tidigast.
  • AnnaPuddel

symtomen ja har just nu är íllamående och sjukt jävla trött..har bim i övermorgon.13 dagar efter äl

• AnnaPuddel

mm..nogfan äre ett streck..ett litet litet streck. som syns i starkt ljus.

går inte att ta kort på dock

• AnnaPuddel
    Fjorren skrev 2010-11-01 15:48:17 följande:
    Men jäklars!! Då ÄR du ju på smällen tjejen!!!

GRATTIS!

Lägg till dig i grav-tråden sen om du vill
    ska vänta några dagar först. och när killen kommer hem ska vi se om han kan se strecket så jag inte blivit koko
  • AnnaPuddel

och hörrö jag är inte bara trött på kvällen. också går och gäspar hela dagen. hela världen är som en dimma, som att min syn blivit jättedålig men det är bara ögonen som inte orkar fokusera för ja är så trött.

• AnnaPuddel
    SamsonS skrev 2010-11-01 18:30:18 följande:
    Nu har jag börjat bli öm i ena bröstet, men bara det ena? Någon mer som haft det så?
    jag är öm i vänstra. men inte så mycket. var inte öm i tonåren heller så
  • AnnaPuddel
    SamsonS skrev 2010-11-01 19:18:10 följande:
    Det var inte jag heller, har aldrig haft ömma bröst innan mens. Knepigt, men konstig att bara vara öm i den ena?
    nej jag har heller inte ömma bröst annars. men nu känns dom stora hårda och spända liksom. tunga saker. och ibland hugger det. allmänt jobbigt
  • AnnaPuddel
    Lääängtar skrev 2010-11-03 10:07:31 följande:
    Jag mår riktigt riktigt illa. Värst var det i morse när jag nästan spydde. Om jag är gravid är jag antagligen i vecka 3+4. Men testen visar negativt. Plussade först i vecka 4+ nånting med sonen. Om jag ska må såhär men inte är gravid så vet jag inte vad jag ska ta mig till!
    i know! man vill ju inte må såhär illa och va spyfärdig å dötrött utan anledning
  • AnnaPuddel

hihi..tack allihopA. svårt att förstå för mig fortfarande..men morgonillamåendet ärhär iaf..hela dagen

• AnnaPuddel
    maelgi skrev 2010-11-04 11:51:06 följande:
    Grattis!!!!

Testade du efter BIM eller före?
    efter och före.. men fick bara neg innan.. första bra synliga plusset idag faktiskt..ehm...
  • AnnaPuddel
    maelgi skrev 2010-11-04 15:16:19 följande:
    Mhm. Har du gått långt över Bim nudå?
    3 dagar sen.. min mens är tydligen väldigt regular annars. den är bara sen en gång var 20månad annars... och det va förra mensen.
    annars är som alltid 25 dagar
  • AnnaPuddel
    maelgi skrev 2010-11-05 11:38:33 följande:
    Oki. Ja min mens är verkligen som ett urverk. Den kommer på dagen mellan 26-28 dagar så i helgen eller på måndag ska jag ha min mens.

Ska ta ett test idag och sen får vi se om d visar ngt...svårt att hålla sig ju =)
    kan göra dig ledsen. ja fick inte plus föränn dagen efter bim.
    fått 3 pluss nu. innan bara nega-

man har mer hcg hormoner när moderkakan början producera men då måste de ha fäst först.
  • AnnaPuddel

jag har svårt att berätta.. är så privat av mig. tycker det är pinsamt när folk ba "grattis" blabla "va kul" ååååh. blabla..ja va visst.. ge mig en center

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?