• SamsonS

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Får jag också vara med här? :)

Har BIM den 4/11 och detta är första försöket.

Jag är redan lite smått illamående till och från och har som mensvärk, framför allt på kvällarna.
    Åh vad jag hoppas, vill ju så gärna!

• SamsonS

Yiskah: är ju som sagt 21 år, sambon är 25. Bor utanför Laholm i vårat hus vi köpte för ca 1 år sen. Är förlovad sedan 2,5 år tillbaka. Jag har velat ha barn i ungefär ett år nu och äntligen är sambon med på det, lycka! För tillfället pluggar jag psykologi på högskola :)

Hade varit så himla kul om jag blev gravid nu, då sambons kusin ska ha sitt första i januari, hans syster nr 1 sitt första i mars och syster nr 2 i maj. Häftigt om hela släkten på hans sida får med 2 månaders mellanrum :) haha

• SamsonS

Han jobbar som truckförare på en gummifabrik i Halmstad :)
    Fick också "jobba" med honom ett tag, haha! Men nu när båda han systrar ska ha tyckte han det var jättespännande så det var nog en liten knuff framåt ;)

Åh vad spännande! Ska hålla tummarna för dig. Vad har du för symptom?

• SamsonS

Yiskah: okej, förstår det. Så trist att det blir så ibland! Hoppas och håller verkligen tummarna för dig :)
    Jag har ett lätt illamånde nästan hela tiden, men mer på kvällarna. Som mensvärk till och från, också mest på kvällarna. Vissa stunder tänker jag att jag faktiskt är gravid, men andra är jag helt säker på att jag inte är det, jobbigt!
    Nej nu ska vi tänka positivt och att vi kommer plussa denna månaden :)

• SamsonS

Nu har jag börjat bli öm i ena bröstet, men bara det ena? Någon mer som haft det så?

• SamsonS
    AnnaPuddel skrev 2010-11-01 18:46:20 följande:
    jag är öm i vänstra. men inte så mycket. var inte öm i tonåren heller så
    Det var inte jag heller, har aldrig haft ömma bröst innan mens. Knepigt, men konstig att bara vara öm i den ena?
  • SamsonS

Har inte varit inne på ett bra tag eftersom att det inte blev något nu sist bebisbakandet för ett tag...trodde jag!
    Hade BIM den 4/11 och molvärk sen 2 dagar efter ÄL. Testade Minus i över en veckas tid sen gav jag upp. Men ingen mens i sikte fast olidlig "mensvärk" till och från och trott att mensen varit på g och galet ont i brösten. MEN, ikväll testade jag bara för att, och inom 10 sek var där ett starkt Plus!!!!
    Så otroligt lycklig, men samtidigt livrädd!! Haha

Dålig bild men vart så ivrig!!! Haha

• SamsonS
    AnniPigg skrev 2010-11-23 23:04:43 följande:
    22 :)
    Jag är 21. Kul med fler som är lite yngreGlad
    Hoppas på fina Plus för er alla!
  • SamsonS
    AnniPigg skrev 2010-11-24 17:06:42 följande:
    Äsch jag vet inte. Nu tvivlar jag starkt... kände så många symptom förra veckan men nu verkar det ha avtagit. Man blir riktigt depp av det här för man hoppas så mycket. Det är svårt att tänka på något annat nu Rynkar på näsan BLÄ!

Men kul för dig! Verkligen kul att det gick på första försöket! Hoppas att det går bra för dig i graviditeten. När ska du till mvc?
    Jag kände också en massa symptom två veckor innan jag plussade, sen försvann allting, men fick ingen mens. Hade inte tänkt att testa igentligen men av någon anledning gjorde jag det och där var ett plus. Jag plussae inte förrän på bim+18, så ge inte upp hoppet än :)
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?