• frejja

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

heej,
    tro nog jag känner som en del av er...hade äl runt den tjugonde,,och jag tycker de gnola i nedre delan av magen, mår visseligen inte illa...

• frejja
    Fjorren skrev 2010-10-28 06:36:50 följande:
    Här är en till som reagerar likadant; kan ju heller inte hålla mig från att testa...
    tog ett test idag på morgonen...inte ens udd på att vara nära ett plus =( bim 6/11 så kan ju hoppas det är för tidigt än...
    känner ju hur det stramar och sticker där nere....hungrig och tröttare än vanligt, sover illa om nätterna...
    men är väl bara fixidé... =(
    jag ha rätt ont på vänster sida i äggstocken va kan de bero på??
  • frejja
    Sara 84 skrev 2010-10-28 10:56:30 följande:
    frejja skrev 2010-10-28 10:42:16 följande:
    tog ett test idag på morgonen...inte ens udd på att vara nära ett plus =( bim 6/11 så kan ju hoppas det är för tidigt än...
    känner ju hur det stramar och sticker där nere....hungrig och tröttare än vanligt, sover illa om nätterna...
    men är väl bara fixidé... =(
    jag ha rätt ont på vänster sida i äggstocken va kan de bero på??
    Håller tummarna för att ni testat för tidigt! Eller ja, ni HAR ju testat för tidigt Solig så jag håller tummarna för att ni får ett plus vid bim.
    näe nu tycker jag att "mens finnarna" börja komma...(ha ploppat upp en på hakan)
    så för min del är det kört den här månaden.,!
    hoppas de gå bättre för er andra! !{#emotions_dlg.flower}
  • frejja
    Fjorren skrev 2010-10-28 11:16:07 följande:
    Ahhh men nej! Hoppet är ju inte över än! Så länge inte tant röd dykt upp så.... Eller hur..?
    njae men hon kommer den 6e,,, =( finnarna kommer alltid med besked en vecka innan...så är för säker på de tyvärr...men men kommer ju en nästa månad Glad
  • frejja
    Fjorren skrev 2010-10-28 11:29:22 följande:
    Ja det är bra att tänka så kanske; går det inte vägen denna månad så har man ju en månads mys framför sig som väntar; aldrig illa det heller
    hehe näe verkligen inte =) ju mer man tänker på de ju mer skiter det sig tro ja allt, ha ändå rätt mycker att pyssla med innan det kommer en liten...måste nämligen bygga ett rum till på övervåningen,,,vill helst att alla ungar ska ha varsitt rum ju =)
  • frejja
    MrBear skrev 2010-10-28 11:57:15 följande:
    jag har inte en enda finne i hela ansiktet. helt rent och fint.. konstigt igentligen att ja har så fin hy just nu
    så kanonbra!=) bruka du få det annars när du ska ha mensen?
  • frejja
    MrBear skrev 2010-10-28 12:05:08 följande:
    ja brukar få det..jag åt ju en hel 200gr chokladkaka häromdagen. inte en enda finne?
    oh de va inte dåligt=) jag kan ju inte ens lukta på choklad innan dom kommer =(
  • frejja
    MrBear skrev 2010-10-28 12:24:40 följande:
    ja det är skumt.. visst ja brukar inte så så mycjket. men så mycket choklad så kort innan mens. så ska man igentligen ha typ utbrott i hela ansiktet.
    usch..vill bara gå och sova.
    mm, jag ha visseligen ätit en hel del ost..men som sagt tro nog tyvärr de e mens på g...finns väl inget annat att skylla på nu =(
    jag ha ju ingen ro i kroppen till att sova fast det skulle behövas ha legat och vridit å vänt mig två nätter i rad nu, svettats, frysigt å vatt törstig så min sambo hållts vaken med =( å stackarn ska jobba vid sex.
    tur en annan e ledig iaf.....
  • frejja
    MrBear skrev 2010-10-28 12:45:17 följande:
    jadu jag har massa gravsymtom. mild huvudvärk. lite illamående. värk i livmodern som just nu mer känns som ett "pirr"?
    massa vita flytningar. Är ja inte gravid. vadfan är det då som händer? hur lyckades ja sova 24h utan problem? Its very odd..
    Vill bara sova mer,.
    mm samma här...fast ha mer ont i sidan,,,är förmodligen inte helt bra.
    å inte för att snacka om skallavärken...å så hungrig å sugen på mat!
  • frejja
    Sara 84 skrev 2010-10-28 13:01:02 följande:
    Nu ska vi inte ge upp innan mensen kommer, och hoppas på att den håller sig borta!

Jag vet inte vad jag ska tro heller längre... Nu har jag ju nästan inga grav.symptom alls. Men tycker det är så märkligt att jag kände av så mycket nästan precis en vecka efter ÄL. Det började ju med ett hugg i sidan av magen, sen hade jag molvärk långt nere i magen och i ryggslutet under ett dygn. Fick för mig då att det var ägget som hade fäst?? Men det kanske inte går att känna sånt, kanske bara inbillning. I min första graviditet fick jag också väldigt ont i magen ungefär en vecka efter ÄL. Kanske bara sammanträffanden....

Det enda jag har nu och haft de senaste dagarna, är en fruktansvärd huvudvärk (speciellt på morgonen) och hunger hunger hunger!! Igår när jag åt rödlök så fick jag ett hastigt illamåendeanfall också, trodde jag skulle kräkas. Men det försvann rätt fort.... Annars är det rätt lugnt.
    njae du ha rätt! ska ju peppa varadra =)
    men känns såå illa när man tro sig känna något sen bli de likförbannat ett Minus =(
    äter du borago kapslar eller glandin25?
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?