• Irmeline

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Jag fick molvärk mindre än en vecka efter äl den månad jag plussade.
    Jag visste det ganska snabbt (att jag var gravid alltså).
    Kunde inte säga till 100% såklart men till 80% på BIM-6.
    Jag bara visste.

Lycka till. 

• Irmeline

Hej Tjejer, hoppar in här.

Jag hade ÄL flytning 23-24 nov, och bara tre-fyra dagar efteråt så började det mola.
    Konstant hela tiden, men värre på kvällarna då jag ska sova. Känner inte så mycket i brösten än (sticker till ibland men de har inte svullit). 

Till saken hör att jag blev gravid i september. Bara några dagar efter äl (tror det var 5) kom molvärken precis likadan som nu. Jag "visste" att jag var gravid en vecka innan BIM, och det var jag också. Har varit skenis förut men det här var annorlunda.

Nu känner jag likadant men är osäker på om det är graviditet eller inte eftrsom jag hade mf i slutet av oktober och inte fått min mens än. Kroppen kan kanske bli lite annorlunda då, men om det inte vore för det så skulle jag tro att jag var gravid nu.

Förra gången var jag säker på att jag var gravid en vecka efter äl så man kan känna tidigt!!
    Har nämligen aldrig sådan molvärk annars, förutom under mensen. Annars var jag inte speciellt illamående eller trött, hade inte svullna bröst heller förrän efter BIM, så symptomen verkar vara olika för olika personer.

Så nu hoppas jag på graviditet och inte rester av misfallet!

Håller tummarna för er andra också!
    Kram 

• Irmeline
    AnniPigg skrev 2010-12-05 09:39:47 följande:
    Någon som vet något om förändrade bröstvårtor? Jag är på BIM + 5 idag, har fått förändrade bröstvårtor nyligen, själva vårtan har blivit lila-aktig och där vårtgården börjar är det knottrigt(små upphöjningar... Någon annan som varit med om det? Gjorde grav test igår men det var neg.
    Japp, när jag var gravid växte bröstvårtorna och även bröstgårdarna fick små upphöjningar, så blev allt lite mörkare också.
    Du är nog låghormonare. Om mensen inte kommit är det ju ett bra tecken!!
    Snart blir det plus :) 
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?