Hej Tjejer, hoppar in här.
Jag hade ÄL flytning 23-24 nov, och bara tre-fyra dagar efteråt så började det mola.
Konstant hela tiden, men värre på kvällarna då jag ska sova. Känner inte så mycket i brösten än (sticker till ibland men de har inte svullit).
Till saken hör att jag blev gravid i september. Bara några dagar efter äl (tror det var 5) kom molvärken precis likadan som nu. Jag "visste" att jag var gravid en vecka innan BIM, och det var jag också. Har varit skenis förut men det här var annorlunda.
Nu känner jag likadant men är osäker på om det är graviditet eller inte eftrsom jag hade mf i slutet av oktober och inte fått min mens än. Kroppen kan kanske bli lite annorlunda då, men om det inte vore för det så skulle jag tro att jag var gravid nu.
Förra gången var jag säker på att jag var gravid en vecka efter äl så man kan känna tidigt!!
Har nämligen aldrig sådan molvärk annars, förutom under mensen. Annars var jag inte speciellt illamående eller trött, hade inte svullna bröst heller förrän efter BIM, så symptomen verkar vara olika för olika personer.
Så nu hoppas jag på graviditet och inte rester av misfallet!
Håller tummarna för er andra också!
Kram