Väldigt tidiga graviditetssymptom?
jag tycker inte att det ser ut som ett spök streck då jag själv haft väldigt många sådana.. Så jag hade tagit ett nytt imorgon... Lycka till!!
jag tycker inte att det ser ut som ett spök streck då jag själv haft väldigt många sådana.. Så jag hade tagit ett nytt imorgon... Lycka till!!
nu hoppas jag att det är mina gravsymtom som kommer... Har fått typ mens värk, men jag ska inte ha mens på en hel vecka ännu.. (får alltid mensvärk typ timmen innan mensen kommer) så nu hoppas man.. Kan till lägga att jag mår lite illa på kvällarna..
jag är också trött och har lite lite molvärk och en sju h*vtes halsbränna... hoppas att detta slutar i graviditet..
nu hoppas jag verkligen, jag har fått flytningar och det har jag aldrig innan mens annars och jag är såååååååååå trött och hungrig hela tiden... med nattjobb så måste man hålla sig vaken hela natten, men jag skulle kunna gå och lägga mig igen. hoppas att detta är ytterliagre ett fint tecken..
Hej ! Jag har också svårt att äta, jag mår illa då & då , och efter jag ätit.. känns även som min mage bubblar hela tiden .
Har fått mera ont i brösten nu på kvällen än imorse också, men inte i bröstvårtorna, utan brösten känns svullna & gör on när jag tar i dem eller liger på mage. Någon som haft ont i brösten men inte vårtorna??!!
Kram