• Lääängtar

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Jag hade avbrutet samlag för 1½ vecka sen. Nu har jag börjat må illa från och till, likadant som när jag väntade sonen. Har testat med äl test i 5 dagar. Svag stegring varje dag men den blev bara svagare för varje dag. Hade mens den 2 oktober, första gången efter förlossningen. Har ingen aning om hur lång cykel jag har. Idag testade jag med gravtest men det var negativt. Med sonen plussade jag först i vecka 4+6 (eller 4+2. Beror på om man räknar med vad jag tror eller vad bm sa) Min livmodertapp är väldigt mjuk och jag har tjocka sega flytningar. Har ingen aning om vad jag ska tro riktigt.

• Lääängtar

Jag mår riktigt riktigt illa. Värst var det i morse när jag nästan spydde. Om jag är gravid är jag antagligen i vecka 3+4. Men testen visar negativt. Plussade först i vecka 4+ nånting med sonen. Om jag ska må såhär men inte är gravid så vet jag inte vad jag ska ta mig till!

• Lääängtar

lolisossa89: Jag borde ha BIM i helgen och har mått illa sen i måndags. Har mitt riktigt ordentligt illa nu i 2 dagar, men testen visar negativt. Jag tror nog att du kan vara gravid. Jag känner ju tecken lika tidigt som dig nu. Så vi får följas åt lite:)

• Lääängtar

Jag har likadant som du varmt och lallt om vartannat. Och så har jag mycket flytningar. Tjocka sega...  Jag mår också illa från och till, även efter att jag ätit:p MEn har sea band på handlederna så nu kan jag i alla fall ta hand om min son:p Om inte mensen kommer i helgen så testar jag på måndag. Testar med äl test varje dag för att se om det skulle vara det som är på g, men det visar bara svagt. Har blivit lite starkare idag men de kan ju också ge utslag vid graviditet:p Jobbigt att vänta bara! Och sjukt jobbigt om jag mår såhär utan att vara gravid!

• Lääängtar

Vi började använda äl test som preventivmedel:p Inte det smartaste men men:D Men började testa i fredags först och de har inte visat äl. Men lördagen före det hade vi avbrutet oskyddat sex, så jag misstänker att det kan ha blivit en liten då:p Har en son på 5 månader, så vi hade nog tänkt vänta ½ år till, men nu när jag har vanmt migvid tanken på att vara gravid så hoppas jag såklart lite nog att jag är det:) Vill inte må dåligt utan orsak ju:p

• Lääängtar

Jag mår fortfarande illa. 4 dagen nu. Trodde att jag skulle spy i morse. Äl test lite starkare än för någon dag sedan. Borde ha bim på lördag tror jag. Känner mig nog ganska gravid med det här illamåendet fårn helvete....

• Lääängtar

Negativt test i morse, men fortfarande jätteillamående. I stil med magsjuka. Kan ju bara inte ha inbillat mig det inte. bim imorgon tror jag. Är låghormonare, men borde man inte känna av graviditeten senare isåfall? Fattar ingenting...

• Lääängtar

Illamående sen en vecka tillbaka. Och då pratar jag inte om ett svagt illamående utan ett som nästan får mig att spy, speciellt på morgonen. Tjocka sega flytningar, ont i bröstvårtorna, finnar på ryggen, förhöjd kroppstemperatur och ett nääästan positivt äl test. Men grav test visar negativt ännu. Dag 38 i  cykeln nu, vecka 4+2 om jag är gravid. Tror jag. Har bara haft en mens sen förlossningen. Alla symtom är likadana som med sonen. Vill veta nu!

• Lääängtar

Fortfarande minus på stickan. Men fortfarande väldigt illamående. Nionde dagen med ordentligt illamående nu. Suck. Jag har fått mera finnar nu också på samma ställen som när jag väntade sonen. Förstår mig inte på min kropp mera. Känner mig väldigt gravid men får bara minus. BIM+3 idag, tror jag. Plussade förståss sent med sonen men ändå... Jobbigt att vänta!

• Lääängtar

Ska till sjukhuset och lämna urinprov imorgon och så skulle bm ringa när hon fått svaret om jag är gravid eller inte. Spännande!

• Lääängtar

Vet inte när jag har hadr bim. Gissar på förra helgen. Men jag känner mig inte alls lika gravid längre... :( Känner mig dum som ringde till bm idag. Kommer att känna mig så otroligt dum imorgon när bm ringer och berättar att jag inte alls är gravid... Gah...

• Lääängtar

Fick ett jättesvagt streck på gravtest idag:) Spännande! Men urinrovet på sjukhuset förra veckan var negativt...

• Lääängtar
    Kalksten skrev 2010-11-15 14:00:06 följande:
    var i tiden är du??? haft BIM?
    Jag vet inte riktigt. Har bara haft en mens sen förlossningen. Är på dag 45 nu.
  • Lääängtar

Negativt på blodprov igår och idag komk mensen, på dag 48! Skönt att veta i alla fall:)

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?