• lolisossa89

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Jag vaknade i helgen & spydde 4 ggr , då hade jag druckit 2 öl på kvällen så tror inte det var därför. Men kan man spy så tidigt pga en graviditet? Jag har BIM runt 7/11. Ngn som vart med om detta?
    Har inte spytt ngn efter det, men mått lite illa , haft lite ont i magen och långt ner i ryggen. Samt att igår kväll när ja tog av mig BH så var mna bröst väldigt ömma .
    Vad tror ni? Man hoppas ju så !!

• lolisossa89

Ja jag hoppas vi plussar båda :) men ska vänta med att testa, man blir så besviken. Men ja mår inte jätte illa, men det kommer då & då , även efter jag ätit . Sen igår och i förrgår svettades jag & frös om vartannat,men känner mig inte alls sjuk så jag hoppas ;)
    Hade lite ont igår när vi hade sex i början m, d har jag hört att en del andra haft.
    Har du fler symtom än illamåendet?
    kram

• lolisossa89

ja man hoppas ju verkligen ! Vi har inte kört m ältester ngn gång. Bara räknat vanligt & haft sex mkt ;)
    Men ja vet många som inte alls haft några symtomer så här tidigt men ändå varit gravida också, så man tkr att när man sådana symtomer borde d vara ngt :D De förra månaderna har ja m trott ja kännt ngt ngn gång, men aldrig i brösten. Det är första gången, men d ömmar inte hela tiden, inbillar mig att det är växtvärk men ja tkr att de borde växt klart :P Så jah hoppas att brösten är ett riktigt graviditetssymtom denna månaden :) ja vll så gärna nu .

• lolisossa89

Hej ! Jag har också svårt att äta, jag mår illa då & då , och efter jag ätit.. känns även som min mage bubblar hela tiden .
    Har fått mera ont i brösten nu på kvällen än imorse också, men inte i bröstvårtorna, utan brösten känns svullna & gör on när jag tar i dem eller liger på mage. Någon som haft ont i brösten men inte vårtorna??!!

Kram

• lolisossa89

det gör jag med :) men vill inte hoppas för mkt .. känns som mensen kommer då :P

• lolisossa89

Såå har jag också i brösten! Hade väldigt ont i natt om jag kom när dem el om jag låg på mage! :D imorse kände jag mig lite småförkyld också.. Hoppas inte jag börjar bli sjuk, men aldrig kännt det i brösten förut :D grattis ni andra!!

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?