Väldigt tidiga graviditetssymptom?
Testade du efter BIM eller före?
Fortfarande ingen tant röd inom synhåll...avvaktar under dagen o köper ett test efter jobbet om hon inte dykt upp...!
Gjorde test nyss...är antingen på BIM eller BIM+2 idag men CB digital visade Inte gravid och aco testet visade ett vågrätt streck..vad menas med det!? Kontrollstrecket på d testet var väldigt svagt oxå...
Bröööl känns som man lägger ut pengsr i onödan på massa test ju.
Fortfarande ingen mens i sikte o massa flytningar...
Undra om man vågar köpa ett till test idag...hmm
Igårkväll sa killen: Ja d syns att d är gravid nu...WHAT!? Jo jag är ju svullen i magen o d är liksom lite hårdare nertill på tjejmagen liksom.
Men jeeesus vilka flytningar jag har..ska d verkligen vara så när man är gravid!?
Jag har barn sen tidigare men han är 5 år nu så jag kommer inte direkt ihåg allt hur d var då jag väntade honom. Däremot känner jag igen vissa saker som yrsel, illamående, halsbränna, svullen i magen o rapig, börjat få lite ont i brösten nu oxå, kissar mer än vanligt trots att jag dricker lite, varm o kall om vartannat.
Något som jag hade när jag väntade sonen var att jag var allmänt klumpig, lite snurrig i bollen o tappade saker lätt o så och så är d nu oxå. Tro på fan om jag inte ramlade i morse oxå. Jävla snö o is..ramlade handlöst med sonen i famnen. Som tur var hann jag vrida till mig så inte han gjorde illa sig men jag däremot smällde till hela vänstra sidan så nu haltar man oxå...suck vilken morgon...Grymt förkyld är man oxå..bröööl
Nehe inget pluss o ingen mens så långt ögat kan nå.
Hade BIM i söndags. Ska till gyn kl.10 i morron så får se vad dom säger.
Har ju haft diverse problem förut som cysta o cellförändringar. Sen vill dom kolla så d inte är utomkveds eller så.
Undra hur svettig man kommer bli när man ligger i trevliga stolen i morron då...NERVÖS!!
Nu ska ni få höra hur d gick hos gyn.
Allt kändes o såg bra ut, inge fel alltså. Däremot är d ingen mens på g för d såg hon på slemhinnorna genom VUL. Hon såg en liten svart prick som KAN vara en fostersäck.. MEN hon såg även att d var en äggblåsa som var ganska stor o inte har spruckit än så d kan lika gärna vara så att den inte spruckit och en ägglossning har hoppats över. Fick iaf ta HCG blodprov som jag får svar på antingen i morgon eller på fredag. Den dåliga nyheten jag fick vad väl att cellprovet jag tog för tre veckor sen visar på små cellförändringar. Haft d förut o blir d inte värre o går tillbaka så äre inget farligt för d har gått tillbaka förr. Ska ta ett till om ett halvår.
Om inte jag är gravid så skulle jag få nå hormon som gör att mensen kommer igång igen. Men d låter konstigt att d skulle hoppat över för d har d aldrig gjort under dom 14 åren jag har haft mens..Alltid varit som en klocka. Men jaja rätt hade jag ju iaf om att ingen mens är på g..hehe