• monica84

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Hej har nu läst igenom era trådar här lite snabbt... Måste bara säga att jag ska ha min mens nu den 7 december... hoppas ju dock på att den inte kommer och att jag får Plus istället...

Jag har haft illamående och liknande mensvärk nu i 1 vecka... precis som små små hugg och jag är dessutom trög i magen.

Har haft en fruktansvärd huvudvärk och hade idag ganska kraftiga flytningar...

Är där någon som tror att detta kan vara ett litet  " UNDER" som växer eller är de kanske bara min mens som lurar...

Tycker att jag brukar inte få mensvärk förrän dagen innan jag ska ha mens o det är ju bara den 1 idag...

Alla råd o tips är tacksamma =) 

• monica84

Idag är det den 6 december och imorgon har jag beräknad mens...

Men.....

Inga tecken alls på att den ska komma. Har inte ont, inga rosa flytningar , känner mig inte irriterad eller så..

Däremot e jag lite svullen över magen, illamående och kraftiga slemmiga flytningar...

Jag hoppas så nu!!!!!

Kan avslöja att jag har tidigare ätit AC för att jag inte hade någon riktig ÄL , kanske har de hjälpt.... 

• monica84
    LilyRose skrev 2010-12-06 11:05:15 följande:
    Hej!
    Skulle fått min mens igår men den har inte dykt upp än. Har dock haft svag mensvärk sedan i fredags...men idag känns det som att den är på gång då jag känner av mensvärken lite mer....så jag springer på toa hela tiden för att kolla..men det finns inga andra tecken på att den är pågång annat en värken. Testade imorse och det blev inget plus.   Jobbigt när kroppen ska psyka en så...

monica84: Du skrev att du ätit AC, vad är det?
    hej... Agnus castus= munkpeppar... naturprepparat... du får inte vara gravid när du äter det och inte ha ÄL...
    Börjar på första mens dag och slutar på första ÄL dagen...

Kan söka på det om du googlar så får du upp butiker som säljer det. finns både flytande o tabletter... Finns faktiskt en tråd här som handlar om Agnus castus... 
  • monica84

titta under fertilitet och kropp...

• monica84
    monica84 skrev 2010-12-06 11:35:18 följande:
    titta under fertilitet och kropp...
    eller sök på det här inne så får du upp många trådar o bara att läsa...
  • monica84

ja gör det... skriv gärna hur de går för dig. lycka till...

Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?