Väldigt tidiga graviditetssymptom?
Jag hopaps också in här om det är ok?! =)
Äntligen fler som känner tidiga symptom som jag!!
Jag o min kille hade sex i onsdags, ÄL ver beräknad 1-2 dagar senare. Det är inte så att vi planerar att bli mer barn nu, utan hade avbrutet samlag, men blir vi med barn så är det ju inte så att vi inte vill behålla det för vi är ändå redo, mer bara ekonomiskt sett man skulle vilja vänta. men allt öser ju sig! Det är ju en glädje i sig att ens kunna få barn!
Ett dygn efter samlag började jag känna molningar i livmoderregionen, jag brukar aldrig känna så...det var som mensvärd fats det inte gjorde ont, utand et var bara lite lätt och så en massa aktivitet...kan kanse va ägget jag kände lossna?
Under de 3 resterande dagarna kände jag precis samma svaga molningar men de va väldigt påtagliga och jag ville inte ha byxor som satt åt över magen för de kändes obehagligt. Så igår kom smärtor, då va de som när jag har riktig mensvärk, det stack o gjorde ont...på kvällen var brösten lite ömma och jätte varma.
Beräknad första mens dag är 15 nov.
och i mtt fall känenr jag inget som helst chokladsug som jag alltid annars gör...mend et kan ju också bara va en tillfällighet. men jag e inte hungrig alls...inget smakar gott liksom...när jag väl äter på kvällarna är de dock gott men är inte så sugen.
vad tror ni? kan jag kanske vara gravdi? =)