Väldigt tidiga graviditetssymptom?
Gammal tråd men jag fyller på..
Har ett barn sen tidigare. Med det barnet hade jag knappt några tecken alls på graviditet och det tog typ 1.5 vecka efter BIM innan jag plussade. Låghormonare.
Nu är vi inne på försök till ett till och jag slutade med nuvaring 21 dec när jag plockade ut den sista.Fick mensen den 24e. Vi hade sex nyårsafton och 5e januari och beräknad ÄL borde ha varit 6e men detta har jag inte koll på om det faktiskt var så. 8e fick jag något som jag tolkar som nidblödning (alltså borde ÄL varit tidigare än 6e) och har även småblödit lite till och från sen dess. Väldigt ljust rosa eller ljust brunt i små mängder. "mensvärk" till och från sen 6e. Jag har haft järnsmak i munnen till och från så jag trott att jag blödit näsblod och fått blod i halsen men så har inte fallet varit. Jag har haft ömma bröst vilket jag inte haft så länge jag kan minnas.Jag har inte "letat" efter några av dessa symptom utan jag har reagerat på dem å sen kommit på att det kan vara ett tecken.
Idag, 6 dagar innan BIM fick jag ett väldigt svagt plus på stickan.
Jag hade inte förväntat mig att det skulle kunna synas så tidigt eftersom det tog så lång tid för mig att plussa vid förra graviditeten. Nu hoppas jag att allt går vägen!