• frejja

Väldigt tidiga graviditetssymptom?

Ja såå klart någon kommer få ett plus!!=)
    (dessvärre inte jag=() men glädjs lika mycke för er skull så klart!!=)
    kanske min tur nästa månad =)

Å Fjorren ge inte upp nu!, det är ju faktiskt inte helt omöjligt än!!

• frejja
    Sara 84 skrev 2010-10-28 16:07:56 följande:

När har ni andra tänkt testa? Eller väntar ni på mensen? Fjorren, du ska väl testa snart igen? Glad
    Jag kommer vänta på mensen nu. Kommer säkert i helgen.

ja gör ett test till på lördag morgon...annars skiter ja i att å invänta mens
  • frejja
    Fjorren skrev 2010-10-28 16:59:07 följande:
    Jepp..testar imornr bitti igen Även om det nu känns rätt nedslående...
    kan det slå på bara några timmar?
  • frejja
    Fjorren skrev 2010-10-28 19:06:10 följande:
    Hur menar du??
    Jag testade mig ju igår morse och testar jag mig nu imorrn bitti har det gått två dygn emellan...
    Ja hoppas kan man ju iallafall, att det ger nåt utslag men men... vi får väl se....
    AHA....=) fick för mig att du också testade idag på morgonen..jag gjorde de nämligen
    men är säker på Minus iaf så känns som de kvittar
  • frejja
    Fjorren skrev 2010-10-29 08:31:03 följande:
    Shit! Shit! Shit!
    Fick hjärtat i halsgropen imorse!

Kommer få ett barn till!! Fick ett plus nästan direkt! Och sen åkte digitala stickan ner i burken och jajamensan... Har visst ett knyte i mig!!

GULP!!!

*Glaaaad!!*
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS =) guu va mysigt, glad för eran skull!!
    kraam
  • frejja

jag slänger in handduken för den här månaden....=(
    tredje Minus.... bim 6/11.

• frejja
    Fjorren skrev 2010-10-30 18:45:36 följande:
    Ja men då har du ju några dagar kvar än till BIM...så du kan helt klart få dig ett positivt resultat inom kort
    Jag testade ju som sagt på BIM-2 och fick ett svagt men iallafall tydligt plus... så ifall du testar dig tex på månd så kanske du får ett annat resultat, ett efterlängtat sådant
    frejja skrev 2010-10-30 18:21:34 följande:
    jag slänger in handduken för den här månaden....=(
    tredje Minus.... bim 6/11.
    Frejja; men om du har BIM den 6/11 så är det ju trots allt en hel vecka kvar... - mycket som kan hända då
    Ge inte upp nu, tjejen!! 
    Vet hur svårt det är med testningen...aarrrgggh...det jobbigaste med det hela är just väntan!! Men om bara 5 dagar ca så kan du testa dig igen
    Förhoppningsvis får du dig ett plus då istället

mjo kanske......men som sagt e myyycke skeptisk just nu, härjandet i magen tycks ha gett upp!
    men vi få vänta å se=)
  • frejja
    Hjärta Fjorren hur känns de i bebismagen?!=)

min sambo ha gett sig tusan på att mina tuttar ha blivit gö mycke större men eeh JAG håller inte med om detta,,,
    ha gjort klart för honom att de inte tog sig denna månaden, men han ge då inte upp hoppet fören mensen verkligen kommer....hur ska jag bete mig?? jag är ju såå säker på att det inte är något....kanke ska försöka bete mig lite mer posetivt för hans skull......?!

• frejja
    Fjorren skrev 2010-11-01 11:17:13 följande:
    ....och tänk sen ifall din sambo ändå hade rätt i slutändan?
    Hoppas kan man ju iallafall hehe....

Jo, det känns bra i bebismagen, tycker det spänner och drar emellanåt....ibland ilar det till och ibland moler det... Ja det känns helt enkelt

Det som känns mest dock är tuttarna! Jeeeez! De gör ont emellanåt!
    Hoppas bara de inte växer nåt! Hade skapligt okej bröst innan första barnet, sen växte de av bara helsike under den graviditeten... - och förblev stora som bollar tills ida. Dvs de blev aldrig små och sig själva igen. Så nu hoppas jag bara de inte bli ännu större.. - kaboom!
    hehe njae denna gången ha han feeel...men klart man hoppas ju ändå lite.

skönt det =) va rädd om dig bara så det inte händer något dumt,!!
  • frejja
    AnnaPuddel skrev 2010-11-01 14:49:55 följande:
    symtomen ja har just nu är íllamående och sjukt jävla trött..har bim i övermorgon.13 dagar efter äl
    håller tummarna för dej!!...er=)
  • frejja

God morgon!
    tänkte bara undra om någon annan av er ha varit med om det här; (inte helt mysig men fråga ändå)
    joo igår när jag och min sambo hade sex, det gjorde inte ont inget konstigt alls.
    meen efter när ja skulle kissa...kom det ut som lite rosa aktigt, inte blod men nästa som lite ljust ljust blandat,,,,
    va kan de bero på?!
    ha aldrig blivit så innan...

• frejja
    mia1980 skrev 2010-11-02 09:47:48 följande:
    Slemhinnorna blir lite extra känsliga när man är gravid så det är inget konstigt att det kan komma liiite blod direkt efter sex.

jag är inte gravid.........................

• frejja
    mia1980 skrev 2010-11-02 10:07:08 följande:
    Fick gå tillbaka och läsa lite...
    Men det vet du ju inte än, BIM om några dagar va?

Vid hormonförändringar så blir slemhinnor lite känsligare, inget att vara rädd för. Bara det inte kommer mycket eller fortsätter blöda länge efter.
    bim den 6e.....men de liksom blödde inte,,,mer som de va typ ljusrosa....
Svar på tråden Väldigt tidiga graviditetssymptom?