Överreagerar jag?
Ja fy sjutton för en mäklare som inte arbetar dygnet runt och som ve och fasa kanske tar sig ledigt för att det är lördag o därmed vare sig svarar på sms eller i telefonen 

Vår granne jobbar som mäklare och jag upphörs aldrig att förvånas äver hur lite hänsyn ev köpare visar mäklare när det gäller att ringa kvällar/helger - ja nästan dygnet runt och kräva full service och snabba svar... - värst var en ilsken köpare som ringde strax efter 23 en fredagskväll och inte för sitt liv kunde förstå varför mäklaren inte ville ringa upp säljaren för att bestämma tid för visning *suck*
Det är lördag för jösse namn, tagga ner och vänta tills på måndag - en mäklare kanske ochså vill ha ledigt en lördag eller tror ni att man står till tjänst dygnets alla 24 timmar 

Anonym skrev 2010-10-23 16:34:19 följande:
Fast när jag sålde min lägenhet förut sa mäklaren att man ska inte sätta ett utgångspris man inte är beredd att sälja för. Det är helt enkelt inte schysst att hålla på och vela om man får in 1 enda bud efter alla visningar. Då skulle man satt ett annat pris. Men jag vet, det funkar inte så för det mesta, plus att det oftast blir nån liten budgivning åtminstone. Men det jag inte fattar är hur säljaren inte skulle kunna vara nöjd just nu? Vi är ju minst 3 budgivare, vi har inte ens fått lagt fler bud och vi är dessutom beredda att gå upp med 200 000 kr till! Ja, jag år väl ringa på måndag o fråga vad som händer och om han kan vara lite snabbare med uppdateringar. Det värsta är ju att det blev helg nu. Jag blir så jäkla förbannad, det är ofta folk med serviceyrken har en taggig attitd från sekund 1 även om man har en positiv o trevlig fråga så att säga.