• Mareldsbarn

Ni som sålt på Tradera. Vad är er största vinst på en vara och vad var det för en vara?

Jag säljer en del på tradera men tycker mest det blir småmynt av det hela. Dock många bäckar små och jag älskar tradera och är glad att det finns men nu är jag nyfiken på vilken auktion som var er bästa som säljare

Själv säljer jag som sagt mest smått o gott men min bästa var nog en gammal laptop för cirka 900 kronor.

• Svar på tråden Ni som sålt på Tradera. Vad är er största vinst på en vara och vad var det för en vara?
  • MalinEddie

En babybjörn som vi sålde för 680 kr.

• Hannah74

Åkpåsen för 660..
    Sämst var en Meandi tröja för 4...

• MalinEddie
    Hannah74 skrev 2010-10-26 20:05:58 följande:
    Åkpåsen för 660..
    Sämst var en Meandi tröja för 4...
    Hade den några hål eller fläckar?
  • jguz

Bästa var en iphone 3G för 4000:- (hade köpt en ny 3GS) näst bästa en gammal dator för 2500:-

• Waitmstar

Babybjörn active bärsele... Fynd på erikshjälpen för 75 kr.. såld på tradera för över 600...  
    Sålde för att den var värdelös, axlarna pajade direkt! Gekås bärsele passade mig betydligt bättre.. Och bäst är Mei-tai:en 

• Nicke Nyfiken

Ett tvådelat vinter set från Didriksson som jag köpte för 150:- min dotter använde det en säsong sen sålde jag det för 350:-

• Hannah74

Nä. Den var jättefin ochanvänd en gång:( Blev jätteförvånad!
    Sålde en superfin pop skjorta strl 80 för 7:- en gång med....
    Men för det mesta tor ju mkt bättre

• Hannah74

Men texten försvann. För det mesta går det mkt bättre :)

• carro79

En Esprit ligg/sitt vagn för 2000. Jag säljer mest märkes kläder så jag brukar bli nöjd med priset men det har hänt att man sålt nåt fint märkesplagg och fått nån löjlig skitsumma för den.

• Merde

Det som jag fått in mest pengar på är en av mina gamla My Little Ponys. Fick någonstans emellan 2500-3000 kr för den om jag inte missminner mig. Men det var i och för sig på eBay.
    Det som renderat mest pengar på Tradera är nog ett par Miss Sixty Snuffles som helt oväntat gick för typ 1800 kr. Jag var svinnervös när jag skulle skicka dom för jag hade själv köpt dem för 50 spänn på Kupan och det var inte alls så att de var i nyskick eller så (vilket jag också varit tydlig med i objektsbeskrivningen).

Svar på tråden Ni som sålt på Tradera. Vad är er största vinst på en vara och vad var det för en vara?