Vilken berättelse, det är overkligt att det kan vara så .. Har aldrig hört talats om det innan att man skulle kunna känna foten m.m. Glad eran skull att allt gick väl.
Det du säger om att tiden på sjukhus kändes jobbig så förstår jag dig. Jag lärde mig tre namn på sköterskorna på sjukhuset och jag hade kanske 50 olika under tiden där. själv var jag väldigt tjurig hela tiden och jag tyckte så synd om mig själv för att det var jag som fick ligga inne på sjukhus medan min man kunde åka hem och tvätta kläder m.m. Men jag jaa jag fick bara sitta där i mitt hemska rum på neo och drömma tills tiden då vi får åka hem. Dagen gick ungefär till på detta vis:
vakna, hämta bröspump, pumpa, lämna mjölken i kylen, försöka äta frukost, hämta den pumpade mjölken, förbereda sondning, sonda sonen, sitta känguru, pumpa igen, lämna mer mjölk i kylen, äta lunch, hämta mjölken, förbereda sondningen, sonda sonen osv.... Samma ramsa hela dagen, veckan månaden.. .
Nästan samma ramsa nu, men nu när vi är hemma känns allt mkt skönare och enklare. Inte så himla tråkigt och jobbigt som på sjukhuset.