• Mischao

    kom på min sambo med att porrsurfa igår

    Den sista tiden så har min sambo inte velat ha sex med mig. Det har varit ursäker som att han inte mår bra, mycket på jobbet, trött o.s.v. Jag har tyckt att det har varit rätt jobbigt men jag vet ju att ibland har man ju såna perioder själv när man inte har lust.

    Igår kom jag hem efter ett par dagar på annan ort och såg i historiken att han har varit inne på porrsidor medan de dagar jag var borta. Jag blev väldigt ledsen och sårad. Framförallt att han väljer det före mig. Till hans försvar så har han att han blir avtänd när vi håller på att småtjaffsa på dagarna. Jag blev jättesnopen då jag tycker det har varit ovanligt bra mellan oss de senaste månaderna. Vad jag kan komma på så har vi inte haft ett enda bråk.

    Förtroendet för honom är borta och det kommer ta tid innan jag har lagt detta åt sidan.

    Är det någon mer som varit med om liknande? Hur hade ni reagerat? Reagarar jag för hårt?

  • Svar på tråden kom på min sambo med att porrsurfa igår
  • snusmumrikens fru

    Prata ut med honom och förklara hur du mår{#emotions_dlg.flower}

  • Mischao

    har redan gjort det och han skäms jättemycket men jag är ändå ledsen och känner att jag inte kan lita på han :(

  • snusmumrikens fru
    Mischao skrev 2010-10-28 09:40:13 följande:
    har redan gjort det och han skäms jättemycket men jag är ändå ledsen och känner att jag inte kan lita på han :(
    jag anser inte att porrsurfa är att vara otrogen, men samtidigt måste man ju lyssna på varann..
  • Fruochmamma
    snusmumrikens fru skrev 2010-10-28 10:02:58 följande:
    jag anser inte att porrsurfa är att vara otrogen, men samtidigt måste man ju lyssna på varann..
    Håller med!!
    ღ♥ Ludvig + Larsa + mamma + Carl ♥ღ
  • kexkille

    Du är föör hård mot honom.
    Skulle du hellre ha din kille springandes på krogen ,med sina singel kompisar när du är borta    eller
    är det kanske bättre att han sitter hemma och runkar framför datorn!!

    Ganska så fantastiskt att du blir svartsjuk på datorn..
    Om du är borta så stannar ju inte hans sexlust för det!
    Detta handlar inte om hans lust för dig utan
    Om hans lust för sex, detta är 2 skilda saker.

    Har din kille onani förbud??

    Du ska nog vara glad att han tog "saken" i egna händer än
    att han var otrogen!

    Kommunikation, prata med varandra om vad som känns rätt eller fel.
    Blir liksom lättare för er båda då.

    Min tjej porrsurfar, kikar på film osv.
    Så jag vet vad jag pratar om.

  • selmish

    Jag vet att min man porrsurfar och jag har inga problem med det.

    Men jag har upptäckt att min man har varit inne på sider för singlar Jag fråga han om det och han svara mig att han var medlem där innan vi träffades och att han skulle stänga av den sidan.

    Eller hur vi träffades för 5 år sedan och nu helt plöstligt kommer man på att man är medlem där??

    Jag litar inte längre på han och har tappat respekten för han också. Jag känner mig besviken och ledsen,

  • Mammorna

    Klart att det är porrsurfningens fel. Endast. Det har INGET att göra med er relation och hur ni har det..............

     

  • SaraOlivia

    skulle bli jättearg om min sambo blev arg på mig för att han kommit på mig att porrsurfa.. herregud.. man har väl rätt till en egen sexualitet också? eller? Likaså kollar jag inte honom iaf han kollat porr elelr inte.. 

  • Gunilla Hjälpsam

    Jag tycker att du får förklara för honom att det är DIN kropp som gäller. INGA andras! Antingen så lyssnar han på det, eller så får du kasta ut svinet. Jag har fått min beskurna del av män som porrsurfar, de är oftast INTE bra! En riktig karl skall kunna spola porren och uppskatta DIN kropp, och inte någon amfetaminpåverkad plastbit från det där JÄVLA USA!!

    Mvh,
    Gunilla
    Kurator, Fjällundens Skola 1-6

Svar på tråden kom på min sambo med att porrsurfa igår