Första barnet juni/juli 2011

Drömde inatt om min älskade sons födelse. Längtar tills det är dags och jag får hålla honom i mina armar.

Jag hade inte bra kontakt med min familj förrän jag var i vecka 15-16 tänkte varje dag sedan vecka 8 ringa och berätta oavsett deras reaktion MEN tacka vet jag äldre syskon som man bara vill klösa ögonen ur som bara vill ta stunden från en och babbla ut det genom att ha snokat fram den glädjande nyheten via sin sons facebook. Patetiskt. Men nu vet alla som ska veta om det att vi väntar barn. Min mamma och jag har världens bästa kontakt. Hon köpte mammakläder till mig i julklapp och hon har bestämt att vi ska ut nästa fredag och handla då med.
Har inte känt av min son sedan tidigt igår kväll. Ska det vara så? Orolig
Är inte säker men tror att jag kände små stötar igår i magen men ska se vad mamma säger. Ska träffa henne idag på fika.
Han hoppar och han studsar det vill jag lova. Galen som sin mamma. Locco!!!! Puss på mammas största skatt och älskling
En rolig sak hände mig idag, stod med mamma i en provhytt på H&M skulle höja upp benet för att sätta på mig ett ar byxor när jag fick dödens kramp i baksida lår. Jag började slå vilt omkring mig. Klubba nästan ner stackars mamma. Men som tur är gick det över ganska fort. Jag har inte fattat än att saker som magen tar emot eller att min son får för sig att ge ifrån sig en jätte spark när jag BARA vill lyfta benet för att kunna sätta på mig ett par byxor. Hm, ingen bra samspels kemi.
Mitt immunförsvar är inte bra visade det sig idag. Frågade om vad det innebär för pojken och dom får se hur det ser ut när han väl kommer. Ser ut som att jag får mitt kejsarsnitt. Men hjärtljuden på min son lät bra, som en galopperande häst.
blev inget bf i juni det blev en pojke 28 april på 1960g 47cm
Han opererades endast en dag gammal för avsaknad matstrupe han skrivs eventuellt ut nästa vecka. Efter 6-8 veckor på sjukhus börjar man längta hem.