Inlägg från: Anonym (NyfikenAnna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (NyfikenAnna)

Fråga flatan

Jag har bytt arbetsplats nu och träffar tyvärr inte tjejen jag är kär i särskilt ofta. Vi stöter på varandra ibland. Och hon kommer ofta och stryker omkring på min våning. Sist frågade hon rakt ut om vi skulle hångla. Hon har nämnt det tidigare ockå. Men jag är så osäker ändå. Är det på allvar eller skämt?

Hon är gift med barn. Jag likaså. Och jag vet fasiken inte vad hon vill. Om hon vill. Eller om hon leker med mig för jag blir alldeles röd och generad och pirrig och HJÄLP när hon tittar på mig. Jag stärker kanske hennes ego. Vem vill inte vara attraktiv, liksom?

Samtidigt så verkar hon känna samma sak för mig. Vi kan titta på varandra korta, korta stunder men sedan blir vi båda flammiga, fliniga och konstiga. I samtal möts våra blickar bara tillfälligt men vi spanar på varandra hela tiden. Jag ser hur hon ler när jag är i närheten. 

Hörrni. Fan. Jag vill ju hångla. Testa lite. Men jag vill inte skilja mig. Vill inte såra. Vill inte bli sårad. Vad ska jag göra??  

• Anonym (NyfikenAnna)

också flata: Det var en massa människor i rummet och jag blev lite ställd. Kunde ju inte hångla där och då hursomhelst så jag svarade något svävande som "en annan dag". Men jag vet inte när den dagen ska bli av eftersom vi inte jobbar ihop mer eller umgås i samma krets. Det är skönt på ett sätt eftersom hon bleknar ju längre tiden går mellan vi ses men sedan när vi ses, och när jag tänker på henne, så vill jag hångla. Eller vara nära henne. Se vad sjutton det här är. 

Jag har inte pratat med min man, och har inga tankar på att göra det heller. Jag är givetvis jätterädd för att dra igång någonting med henne som skulle göra mig tvungen att berätta. Jag vet inte vart gränsen för otrohet går? Kan man hångla utan att berätta för sin partner?

• Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (också flata) skrev 2011-04-22 10:05:20 följande:
    Jag tror ju inte att det finns någon fast gräns, utan man inom varje förhållande måste definiera dess gränser. För vissa är det otrohet att ens tänka på någon annan, för vissa är det inte otrohet förrän man har ett längre förhållande med någon annan. Och allting däremellan. Så när jag frågade om du hade pratat med din man menade jag mer "har ni diskuterat var gränsen för otrohet går" än "har du berättat att du är intresserad av någon annan". Hångla utan att berätta - det beror nog på vad du lägger i ordet "hångla". Och om du skulle få dåligt samvete. För vissa ligger ju otroheten inte så mycket i själva hånglet som i att partnern inte berättar något.

Har du "testat" din man? Typ: "Vet du, jag tror att det är en tjej på jobbet som stöter på mig." (Sagt med lite förtjusning och... *letar efter rätt ord*) Eller: "Alltså, Anna på jobbet kom in på mitt rum i dag igen. Hon är så himla läcker. Om jag skulle vara med en tjej någon gång hade det varit hon." Se hur han reagerar. Eller är det för jobbigt, för privat, för...viktigt?
    Nej jag har inte tagit upp det. Min man har bestämda åsikter om det där med otrohet. Han menar att det blir slut direkt om jag skulle vara otrogen, medan jag är mer flexibel och menar att man faktiskt kan göra snedsteg och hångla, eller tom ligga, med ngn annan utan att för den sakens skull vilja skiljas. Så nej, jag har inte tagit upp det. Inte just nu men vi har pratat mycket om otrohet förr. 

Om jag skulle ta upp det så skulle han mest troligt fråga om jag ville ha en trekant eftersom vi diskuterat det tidigare (men då med två män och mig). Jag känner dock att jag absolut i n t e vill det med henne. Jag vill ha henne för mig själv Och så skulle det bli jättekonstigt eftersom jag är kär i henne. En trekant vill jag bara ha av lust, inte kärlek.

Jag tror säkert att jag skulle kunna fria mig genom att säga att det var "en kul grej" eller liknande om vi hånglat. Men det känns så låååångt bort. Jag vet inte hur jag ska fånga henne. Hon verkar intresserad av mig och frågar rakt ut (vilket iofs kan vara skämt?) men hon bjuder aldrig med mig om hon och hennes gäng ska gå ut etc. Vet inte om hon är osäker på vad jag vill eller om hon är rädd. Eller så har jag bara fantiserat ihop allting och tror att hon blir påverkad av min närvaro bara för att jag blir påverkad av hennes....

Hur vet man?? 
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym skrev 2011-04-22 23:21:07 följande:
    Jag har en känsla av att hon är lite tänd på dig. Lite hångel kan du gott unna dig, det tycker jag faktiskt. Känn på känslan - hur skulle det vara att få vara nära en annan kvinna på det viset? Längtar du efter henne? Om du gör det så tycker jag absolut att du ska nappa nästa gång hon ger dig en invit. Våga testa!
    Jag får också den känslan men samtidigt blir jag rädd, särskilt eftersom jag läser bla här i tråden om hur vissa kvinnor "leker" med andra för att själva få bekräftelse etc. Jag känner mig kär i den här tjejen och orkar inte lägga energi om hon leker. Samtidigt. Hur ska jag veta? Och jag själv är ju inte heller beredd att satsa på henne, om nu hon skulle vilja något annat. 

Jag känner att jag längtar efter henne, ja. Jag vill vara nära henne, vill vara med henne, där hon är. Jag måste nappa nästa gång! Laddar för det. Eller laddar för att själv lägga in stöten Jag vet att det är fel mot min man men jag måste. Jag tror att jag kan få svaret bara vi är själva och hånglar lite eller  känner av läget utan hela arbetsplatsen som tittar...

TACK för råd och stöttning! Det betyder mycket! 
  • Anonym (NyfikenAnna)

Hej och hå. Jag är bjuden på fest av min gamla arbetskamrat som jag är kär i. Jag kan inte tänka på någonting annat. Målar upp scenarion om än det ena än det andra. Och det värsta: att festen av någon anledning inte blir av... Då skulle jag garantera tolka det som att hon inte vill träffa mig. 

Men om den blir av. Alltså. Det här är kanske töntiga frågor men hur ska jag närma mig henne utan att andra märker att jag raggar/stöter? Det skulle ju bli ett fasligt snackande på arbetsplatsen (många jobbarkompisar på festen) om vi börjar stöta på varandra... Om jag inte vore gift så spelade det ingen roll men som det är nu så är det ganska olämpligt.

Hur ska jag agera? Jag spricker nästan snart. Måste få komma lite närmre henne! Och samtidigt vet jag (fortfarande) inte vad hon känner men hon har frågat rakt ut om vi inte ska hångla :-O

Hjälp, tack!  

• Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 22:55:19 följande:
    Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp.  Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.

Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till! 
    Vilken trevlig stund ni verkar ha haft  

Jag blir så nyfiken på hur sexet brukar se ut. Vad hände tex när det gått för din tjej? Tillfredställde hon dig då eller slutade det hela? Och hur kändes det isåfall för dig då? Var du sprängkåt men tvingades sluta?

Hur brukar ni göra? Kommer båda varje gång? Kommer ni en i taget eller samtidigt? Om den ena har kommit sista gången, är det den andres tur att få sitt nästa gång då?

Jag tänker på mig själv som skulle bli oerhört frustrerad om jag hade sex och inte fick komma... Eller ska man bara vara glad och nöjd om man har lyckats tillfredsställa sin partner? Om jag skulle berätta för er eller mina väninnor att jag sög av min kille och sedan inte fick något själv så skulle ni/de antagligen bli väldigt upprörda...

HUR ser det ut i "homovärlden"? 
  • Anonym (NyfikenAnna)

Får jag fråga en intim fråga? Brukar ni som lever samkönat få orgasm samtidigt? Hur går det till isåfall? Om inte: hur känns det att tillfredsställa någon efter att man själv kommit?

Jag vet med erfarenhet från mitt eget sexliv att jag är så j-kla avtänd när det väl gått för mig.  Att då börja ha oralsex på min man skulle jag aldrig kunna göra (inte efter hundra år som gifta iallafall, möjligtvis när vi var nykära ... HUR gör ni? Hur går det att tillfredsställa någon när man själv kommit och är avtänd?

• Anonym (NyfikenAnna)
    LarsS skrev 2011-09-02 12:22:43 följande:
    Varför skulle det vara någon skillnad för en homo, bi eller ohomo?
    Jag har läst och hört att många lesbiska tjejer har svårt att komma samtidigt, därför frågade jag Flatan här hur hon tycker att det brukar vara. 
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-09-02 21:36:16 följande:
    Hur fungerar det med en man och en kvinna då de har sex samtidigt kan de komma samtidigt? Givetvis.
    Givetvis kan två tjejer som har sex komma samtidigt beror bara på hur vägen dit ser ut.

Men vanligast är väl kanske att det blir en och en. Lättare att fokusera på en sak i taget. Antingen ge orgasm eller få. Men givetvis är exstasen oändlig ibland och har lyckats tajma in det. Med rätt stund o sjuk grad av kåthet =) 
    Tack för svar! Och tack att du är så tålmodig med alla konstiga frågor Jag tänker såhär: Vid samlag mellan en man och en kvinna så är det ju rätt naturligt att båda på ett enkelt sätt kan komma samtidigt (eller att killen kan vänta ut tjejen) eftersom båda blir stimulerade av penetreringen. 

Men. Om två tjejer har sex så måste de väl antingen ha oralsex eller smeka varandra till orgasm. = Om man ska komma samtidigt så kan man inte enbart fokusera på sin orgasm utan måste "jobba" också. Jag tror att jag skulle ha extremt svårt att komma i en situation där jag samtidigt skulle komma OCH hålla reda på mina fingrar/dildo/what ever på en annans kropp!  Jag får galna explosioner till orgasmer och har fullt nog med mig själv  

Och ponera då att man kommit först. Att DÅ börja suga av min man, eller slicka en tjej till orgasm... Ooooo vad det skulle bära emot. Jag går från 250 till 0 så fort jag kommit. 

EgoAnna

• Anonym (NyfikenAnna)

EgoAnna för att jag inte skulle kunna/orka tillfredställa någon samtidigt som jag själv fick orgasm. EgoAnna för att jag inte skulle vilja/orka/ha lust att tillfredställa någon när det gått för mig. Så. Paradoxal är jag inte.

Med naturligt sätt menar jag att anatomin gör det enklare för en man och en kvinna att tillfredställa varandra sexuellt, eller KOMMA SAMTIDIGT kanske jag ska säga. Kvinnan har sin g-punkt i slidan och jag skulle vilja påstå att det är naturligt för många kvinnor att få en vaginal orgasm genom penetrering. Jag själv tycker att ett samlag utan anal eller vaginal penetrering är kasst, faktiskt! Känns inte som ett "riktigt" samlag om jag inte får dubbelorgasm (dvs klitoris och vagina eller anus)

• Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (SaraHetro) skrev 2011-09-08 03:17:28 följande:
    Jag har aldrig kommit av vaginal penetration. Trodde att alla tjejer bara kom av klitorisstimulering. (i hemlighet)
    Men man lär sig något varje dag.
    Inte jag heller, men däremot kommer jag alltid i slida PLUS clitoris (eller analt om vi kör där). Det är en enorm njutning att komma "dubbelt upp" dvs i slidan OCH clitoris. De gånger jag bara fått stimuli på clitoris (genom slick eller smek) så känns det futtigt på något sätt, som att något fattas eftersom orgasmen inte alls blir lika stark som när g-punkten stimuleras. 

Tänk även på lesbiska kvinnor, varför tror du att de använder stavar och strap-on? Eller fingrar i slidan för den delen? Glöm inte hålen syster! De är sköööna
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym ( ) skrev 2011-09-08 09:14:14 följande:
    Annars har vi ju "tribbing" då är det lätt att komma samtidigt

För inte vet vad det är
    sv.wikipedia.org/wiki/Tribadism
    Men då ska man ju ligga där och gnussa. Vem kommer av det? Jag kommer ju aldrig att kunna ha sex med en tjej om det ska mesas sådär :-O 

Om man kommer genom att gnida sig mot ngn annans lår så kommer man väl lika lätt genom att cykla, rida häst eller bära tighta jeans, eller? 
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (Emm) skrev 2011-09-13 20:36:30 följande:
    Oj? Du är flata och vägrar oralsex? Varför?
    Tänkte samma sak. Hur... har man sex med en kvinna om man inte har oralsex? Och varför vill man inte ha oralsex? Lukt? Vätskor? Blir nyfiken! Tell me...
Svar på tråden Fråga flatan