• Anonym

Snokade, hittade saker jag inte ville veta.. Mår skit:(

ja jag kollade min sambos telefon, fick syn på ett sms av misstag som gjorde mig orolig och dum som jag var så letade jag efter fler, vilket bara gjorde mig MER orolig. Nej han är knappast otorogen men helt klart så "flirtar" han med en av sina kvinnors kunder, och hon med honom. Jag vill inte veta ,jag ångrade att jag ens kollade för nu mår jag skit. Inte kan jag säga något eller fråga honom heller -skulle bli jättearg om han "snokat" i min telefon.. Så jag vet att jag får skylla mig själv men frågan är vad jag ska göra av alla mina jobbiga känslor. Att veta att han är intreserad av någon annan än mig känns som ett stort svart hål i mitt hjärta. Ännu värre att han ska åka till Göteborg där hon bor och träffa henne( med jobbet) nästa vecka...Fy vad jag mår dåligt ;(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-30 10:35
    Såklart ska det stå en av sina KVINNLIGA kunder och ingenting annat....

• Svar på tråden Snokade, hittade saker jag inte ville veta.. Mår skit:(
  • Anonym

Jag antar att du kan se dina känslor som straffet för att du snokat ? Jag gjorde samma sak en gång. Snokade och hittade ett sms jag helst inte hade velat se. Men jag lärde mig något av det...

• Anonym

Ja jag får väl se mina känslor som mitt straff för att jag snokade.. Och det kan jag ju stå ut med.men vetskapen om att han har känslor för någon annan ...det gör så ont! När han åker nästa vecka kommer jag konstant undra vad han gör,kommer se dem framför mig , hur han tittar sådär på henne med den där blicken och dom vackra ögonen som jag föll för en gång för flera år sedan . Att veta att han vill ha henne,att han tänker på henne, längtar efter henne... Det känns förjävligt.

• Anonym

Du har tre val:

1. Dumpa honom.
    2. Erkänn
    3. Bit ihop.

It's as simple as that

• Anonym

Tycker du ska prata med din karl om sms:et. Fråga honom hur han känner inför kunden. Har själv snokat och upptäckte också ett sms jag inte ville se, det sms:et  i komination med annat gjorde att jag aldrig mer kunde lita på honom och jag valde att lämna honom lite senare.

• Anonym

Tydligen fungerar inte citatfunktionen... Dumpa honom- kan jag inte, älskar honom av hela mitt hjärta. Erkänn - skulle jag ju kunna göra men den stora diskussionen skulle handla om hur fel JAG gjort som läst hans sms..Hans relation/känslor till den här andra kvinnan skulle komma helt i skymundan och jag skulle ändå inte få några svar... Bit ihop- ja, det är väl det jag får göra. Som alltid när jag känner mig oälskad/bortvald så stänger jag på något vis av mina känslor för den personen,så nu känner jag en stor tomhet när jag ser på honom...

• Anonym
    Anonym skrev 2010-10-30 11:01:38 följande:
    Tydligen fungerar inte citatfunktionen... Dumpa honom- kan jag inte, älskar honom av hela mitt hjärta. Erkänn - skulle jag ju kunna göra men den stora diskussionen skulle handla om hur fel JAG gjort som läst hans sms..Hans relation/känslor till den här andra kvinnan skulle komma helt i skymundan och jag skulle ändå inte få några svar... Bit ihop- ja, det är väl det jag får göra. Som alltid när jag känner mig oälskad/bortvald så stänger jag på något vis av mina känslor för den personen,så nu känner jag en stor tomhet när jag ser på honom...
    Om du stänger av dina känslor för honom så kommer väl det att leda till att du så småningom gör slut ändå ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-30 11:01:38 följande:
    Tycker i alla fall att du ska ställa honom mot väggen. Det är inte du som gjort fel, det är han som gör fel som flörtar med en annan kvinna när han har en relation med en annan. Du kan inte bara bita ihop och låtsas som inget, du kommer knäcka dig själv.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-30 11:07:27 följande:
    Tycker i alla fall att du ska ställa honom mot väggen. Det är inte du som gjort fel, det är han som gör fel som flörtar med en annan kvinna när han har en relation med en annan. Du kan inte bara bita ihop och låtsas som inget, du kommer knäcka dig själv.
    Men hon har ju rätt i att hans förehavanden med den kvinnan kommer hamna i skymundan eftersom han kommer bli arg över att hon snokat och med all rätt. Hon vet att hon gjort fel och han kommer ju givetvis ta chansen att kollra bort det faktum att han kanske också gjort fel.
  • Anonym

Ja jag kanske borde försöka prata med honom... Han märkte igår kväll att något var fel och jag frågade då om han fortfarande älskade mig,om han hade känslor för någon annan... Ville bara ge honom en chans att säga som det var om det nu är så att han skulle välja henne framför mig.. Men han försäkrade att han bara älskar mig. Och jag tvivlar inte på att han älskar mig,men jag tvivlar heller inte på att han även har känslor för henne som är mer än bara vänskap. Har haft den här diskussionen för ett halvår sedan, då han träffade henne ganska mycket via jobbet och rätt som det är lägger upp ett kort på henne på sin Facebooksida med texten "finbesök i storstan".. En närbild på en leende kvinna på en resturang. Och han lägger aldrig upp bilder annars( vissa har ju kort på allt) och har inte ens något kort på mig... Jag frågade då vem hon var, och varför han tar kort på sina kunder och lägger upp på sin FB. Men han försäkrade att hon bara var en vän...

• Anonym

Om du ska prata med honom så gör det med ett öppet sinne. För om du redan har bestämt dig för att han är kär i den här andra kvinnan så kommer du ändå bara tro att han ljuger om han säger något annat. Han kanske är lite intresserad av henne, fascinerad. Man kan inte styra sina känslor men om han blir uppmärksammad på att det inte är så lämpligt så har han möjligheten att försöka skära ner på kontakten med henne.

Lycka till hur du sen gör.

Svar på tråden Snokade, hittade saker jag inte ville veta.. Mår skit:(