Wow: bantningspillret FUNKAR!!
Hej!
Jag är lite lätt uppe i varv just nu och vill bara få berätta det för nån...
Jag är en överviktig kvinna på 28 år som har bantat "som vanligt" så att säga, med mycket konditionsträning och strikt med maten, i ca ett år. Då har vågen flamsat upp och ner ett hekto hit och dit och det har känts lite som att gå ett steg och gå två tillbaka. Sammanlagt har jag dock gått ner 10 kg men nu gått upp hälften igen....Nåväl, nu vet ni hur förutsättningarna ser ut.
Iförrgår kväll började jag med ett receptfritt bantningspiller, Glycosil, som är ett kosttillskott av gröna kaffebönor, utan koffein. Tydligen ska det också ge en bättre fördelning mellan muskler och fett. Jag fick en provmånad för 79 spänn, man käkar 2 kapslar om dagen. Nu till det otroliga: Jag har gått ner 1 kg på en dag! Det brukade jag inte ens när jag bantade som bäst. Och det konstigaste av allt är att jag har verkligen inte "skött mig". Jag BigMac o co: till middag och glass på kvällen, och den enda motion jag gjort är att strosa på stan. Mina jeans sitter redan mycket lösare, min mage putar inte som den brukar (folk frågar annars om jag är gravid) och jag har liksom stramats upp ungefär som om jag kom från ett träningspass. Så ni förstår att jag är lite eld och lågor över detta...fortsätter det så här är det nog det bästa som hänt mig (förutom min man då...hihi)
Kan ju inte lova att det fortsätter så här, eller att det funkar för alla, men vad jag hört så funkar det revolutionerande för endel, och jag är visst en av dem. Och 79 spänn kan man ju loosa om inte annat. Men testa det inte om du är gravid eller ammar.
Jösses vad glad jag är! Ska till gymmet och har börjat käka Nutrilette också, så nu blir det väl åka av.
Ha det gott!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-31 14:17
Uppdatering nästa dag:
Imorse hade jag gått ner ett halvt kilo till...! Kanske bara är vatten eller nåt men ändå, nu har jag gått ner 1,5 kg på två dagar och det är helt sjukt. Det kanske funkar ändå alltså.