Inlägg från: Anonym (zz) |Visa alla inlägg
  • Anonym (zz)

medium, bluff?

Jag har gått till medium, som kan sin sak, och har fått saker berättat för mej som mediet inte kan haft en aning om eller haft möjlighet att ta reda på innan.
    Jag var en tvivlare innan jag gick dit, men har omväderat mina åsikter.
    Har du möljihet att gå så gör det, men var berädd på en stark upplevelse.

• Anonym (zz)

Vad jag har förstått så kan inte mediet alltid påverka "vem som kommer".
    Till mej "kom" en äldre dam, som jag först hade lite svårt att placera, men kom på att det måste vara mormors syster.
    Mediet berättade bla att jag hade tillbringat flera sommrar där som barn och då ramlade poletten nerFlört
    Sen berättade hon saker som jag inte visste någonting om, bla tjafs om ett smycke, frågade min mkt skeptiska mor om hon visste något om det, och jo det gjorde hon, och berättade.

Jag fick ställa frågor och det gjorde jag, bla annat om jag skulle flytta, men det skulle jag inte, blev lite snopen då det var på g, men det blev inte så.

Låter flummigt, men det var så mkt mer än jag skrivit och det är svårt att beskriva, måste uppleva det.

Ska boka in mej på en nytt möte snart igen.

• Anonym (zz)

Det mediet jag var hos tog 500kr för 1 timmes privat sittning,men det var det värt.
    Denna kvinna som jag var hos berättar aldrig om någon ska dö eller kommer att bli skadad el. liknande och detta för att inte skrämma upp någon eller att någon försöker gå in och påverka det som ska ske.

• Anonym (zz)

Jag antar att ni som yttrar er och säger att det är bluff själva besökt ett eller flera olika medier?

Jag var själv en tvivlare tills jag gick, denna person hade bara mitt för och efternamn, och kunde inte gissat rätt på allting, finns inte en möljlighet.
    Frågade om saker som bara jag och min anhörig visste om.

Svar på tråden medium, bluff?