medium, bluff?
Jag har inte läst allt här, men lite. Du trådstartare. Ta och tro på din känsla. Det är den som är viktig. Jag är, var, också ett av sju syskon som inte ville tro på medium etc.tyckte allt var bluff. Så helt plötsligt, fick jag syner. När jag masserade folk, syner om varför de har ont. Konstigt. Jag måste ha bllivit knäpp. eller. Jag la i alla fall av med att massera, kör bara lite vid sidan av, utan betalning...Slutade som sagt, trots att jag hade rätt när jag påtalade för folk, det jag såg. Detta för att jag blev lite rädd, samt att jag inte själv kunde tro på vad som hände. Så drömmer jag om en av mina käraste vänner som dött, hur den personen berättar hur bra personen mår nu och att jag inte ska vara ledsen, och personen tröstade mig med ett stort leende. Person var hos mig den natten, det är jag säker på. Sen får jag en av mina döda anhöriga stående bredvid mig. Jag bara skrek och ringde min mamma. Blev hel rädd, fastän det var fint. Sen drömmer jag om mina barns döda farmor, som var så glad över barnen. Inte farmor i drömmen, utan en okänd tant som jag aldrig sett förut, men dock farmor. Ett dop någon vecka senare, sitter denna tant, bredvid farfar. en människa som ingen känner och som sedan bara försvann. jag har henne på video! Konstigt jag höll på att svimma i kyrkan. Ingenkan nog fatta hur jag kände det. Vad jag vill komma fram till, är att du ska tro på vad din känsla säger dig. Klart att din moster fick höra av din far.! Absolut. efter allt som hänt mig, kan jag inte annat än tro att det finns något annat, i en annan dimension eller vad man säger. Å som gärna vill vara oss nära. jag sak snart ta itu med mitt masserande igen och se om jag kan fortsätta och få syner, som kan hjälpa mina patienter. jag hoppas det. Å går det inte, så är det inte meningen. jag hann hjälpa några innan min rädsla kom fram. Lycka till tjejen, och var tacksam och glad för att du fick höra av din pappa!!!