Inlägg från: Anonym (liv efter detta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (liv efter detta)

medium, bluff?

ocksa skeptiskt lagd mot allt sant har, men nar jag var 9 ar, dagen innan min mamma fyllde 40 kom hennes lillebror som dog for 20 ar sedan och presenterade sig for mig i drommen och bad mig att halsa henne pa sin 40 ars dag.

nagot ar senare vaknar jag pa morgonen och mamma ar vaken, hon sager att hon varit vaken sen 4 pa morgonen for en drom hon hade. hennes doda lillebror hade knackat pa var dorr och nar hon fick se honom blev hon choackad men glad och bad honom att komma in, han sa att han inte hann for han hade nagot at tutratta, men han hade stannat till hos oss for att se henne. Sedan vaknade mamma och kunde inte somna om.

Runt lunch ringde telefon och det var mormor som sa att morfar hade dott.

Jag en patient under en tid som blev sjuk och madde riktigt daligt. Han gick bort efter en ritkigt hemsk och plagsam kamp som gick snabbt, han var 19 ar.
    En natt star jag och skriver i journaler i korridoren nar jag pa avstand ser honom komma in genom dorren till avdelningen, tom med dorren knakade till, han sag stark o frisk ut och jag tankte att detta var bra.. sen kollade jag upp igen nar jag kom pa att han dott nagra veckor sedan. Da var han borta och jag gick till dorren han kommit in genom och den var last, bara jag och kollegan hade kort att oppna den med.
    Jag hade tydligt sett honom och hort dorren, sa jag och en vaktare gick genom alla rum och forrad efter detta utan att hitta nagon. Jag vet inte vadjag ska kalla detta? Onsketankande?

Svar på tråden medium, bluff?