• Finesse

Bältesbefriad bil+barn

Men jösses vilken tråd..

TS: Seriöst är du verkligen så j*vla puckad att du sätter dina barn lösa i bilen och tror på fullt allvar att spännband löser problemet..

Å ni andra.. herregud.. det borde vara obligatoriskt med barnutbildning.. och utbildning inom säkerheten i bilen! Förr gjorde man j*vligt mkt dumt men man har insett nu på senare år att det kanske inte var alltför smart varför i hela fridens namn falla tillbaka till 60-talet.. eller ens 80-talet.. VI lever på 2010-talet nu och VET mer än vad man gjorde förr.. LÅT ERA BARN SITTA SÄKERT I BILEN! Jag lovar er.. ni skulle aldrig någonsin kunna förlåta er själva om nånting skulle hända..

Ebba 071228, bebis bf 110216
  • Finesse
    frau M skrev 2010-11-04 20:58:54 följande:
    Man förstör orginalskicket på bilen. 
    Förstår du inte att du förstör orginalskicket på barnet om nånting skulle hända..
  • Finesse
    frau M skrev 2010-11-04 21:24:49 följande:
    Förstår du frågan ts ställer?! Hon försöker ju hitta ett bra och säkert sätt där varken barnen eller bilen far illa
    visst jag har inte läst hela tråden.. men jag har läst fram till sidan där hon skrev att hon pratat med polisen som verkar tycka att man kan använda spännband i bilen..
Svar på tråden Bältesbefriad bil+barn