• Anonym (Smygis)

Kär i min sons fysioterapeut

Har gått och kärat ner mig i min sons fysioterapeut. Lever i ett heterosexuellt förhållande och har två barn.

Första gången jag såg henne på hennes mottagning trodde jag bena skulle ge vika. Hon är sjukt snygg och otroligt sexig också. Jag tänker på henne dygnet runt. Hon är alltid snäll och trevlig. Hon har alltid gett min son en kram när vi varit klar med timmen och sagt hej då (han är 3år). Nu har hon även börjat krama mig. Jag blir helt knallröd i ansiktet och rodnar varje gång. Vet inte om hon märker detta.

Idag mötte jag henne utanför mitt jobb. Vi pratade och hon bad mig lukta på hennes hals för att hon tyckte att hon luktade för starkt av parfym. Hade sjukt lust att kyssa henne på halsen! Undra vad hon hade gjort då?!

Hon har sagt att jag kan ringa och messa henne privat och att detta är något som hon normalt inte gör med klienter. Vet inte om hon bara vill vara vän eller? Hon är gift med barn och hela paketet. Skulle gärna haft henne som "väninna" vid sidan av min sambo.

Vad ska jag göra? Ska jag skicka ett fräckt SMS och riskera att göra bort mig totalt?

• Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut
  • Anonym

Tycker helt klart det verkar som er relation är mer än proffesionell! :) Skriv till henne att du tycker att ni har fått jätte bra kontakt och att du gärna skulle vilja träffa  henne och gå ut och ta ett glas vin/en öl och sen ta det därifrån

Lycka till!

• livet leker

låter som en novell ts

• jfsebastian

Hur tydliga tecken vill du ha???

Klart hon känner samma sak som du.

Tänk på att du ska kunna stå för det du gör inför din partner bara.
    Lycka till.
  • höbåtsolle

Det är nog bättre att flirta i person än att sexta, då kan du lättare känna av hur lång du kan gå.

Det kan bli jobbigt om din sambo får reda på det, men stå på dig! Låt henne inte lura dig att skämmas för det, tvinga dig att sova på soffan, etc.

• Anonym

jag brukar inte uppmuntra folk att vara otrogna men what the hell..

Pröva att kolla upp lite försiktigt om hon är intresserad på ett sätt som du skulle kunna bortförklara om det visade sig att hon inte var det.

• Gaytjej
    jfsebastian skrev 2010-11-01 23:55:41 följande:
    Hur tydliga tecken vill du ha???

Klart hon känner samma sak som du.

Tänk på att du ska kunna stå för det du gör inför din partner bara.
    Lycka till.
    Oh have mercy, den var mitt i prick *skrattar*
  • Anonym

Gör slut med din sambo först.

• höbåtsolle

Det vore ju tråkigt om det inte visar sig bli något. Tänk om fysioterapeuten beter sig som ett riktigt svin hemma och går omkring i solkiga mjukisbyxor och bajsar för öppen dörr eller något.

• jfsebastian
    Gaytjej skrev 2010-11-03 21:08:43 följande:
    Oh have mercy, den var mitt i prick *skrattar*
    Stolen with pride från Seinfeld.
    Fast jag gillar Eddie Izzard bättre.
  • Doktorn

Fysioterapeut?  Menar du sjukgymnast?

Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut