• Anonym (Smygis)

Kär i min sons fysioterapeut

Har gått och kärat ner mig i min sons fysioterapeut. Lever i ett heterosexuellt förhållande och har två barn.

Första gången jag såg henne på hennes mottagning trodde jag bena skulle ge vika. Hon är sjukt snygg och otroligt sexig också. Jag tänker på henne dygnet runt. Hon är alltid snäll och trevlig. Hon har alltid gett min son en kram när vi varit klar med timmen och sagt hej då (han är 3år). Nu har hon även börjat krama mig. Jag blir helt knallröd i ansiktet och rodnar varje gång. Vet inte om hon märker detta.

Idag mötte jag henne utanför mitt jobb. Vi pratade och hon bad mig lukta på hennes hals för att hon tyckte att hon luktade för starkt av parfym. Hade sjukt lust att kyssa henne på halsen! Undra vad hon hade gjort då?!

Hon har sagt att jag kan ringa och messa henne privat och att detta är något som hon normalt inte gör med klienter. Vet inte om hon bara vill vara vän eller? Hon är gift med barn och hela paketet. Skulle gärna haft henne som "väninna" vid sidan av min sambo.

Vad ska jag göra? Ska jag skicka ett fräckt SMS och riskera att göra bort mig totalt?

• Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut
  • Ruotsi Suomi Kitty

Jfsebastian, Jag sett ofta din svar, som varit att man inte kunnat sagt det bättre själv, Men detta var ju helt klart bäst och TS , sänd ett sms och se vad det leder till. Varför gå och grubbla?, eller inte prova och sedan ångra när man är grå och gammal.. Ett sms och träffas för vin/öl skadar ingen..

• bobobo

Jag går fortfarande runt och trånar. Har inte vågat göra något..........................

• HäckHäxan
    Gaytjej skrev 2010-11-03 21:08:43 följande:
    Oh have mercy, den var mitt i prick *skrattar*
    ja med... måste nog lägga mig...
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Lollo36
    Tom Araya skrev 2011-05-22 03:02:26 följande:
    Är det bara jag som får intrycket av att TS är en kvinna?
    Nej, jag utgick också från det, märker först nu att det inte är helt självklart, eller att det i vart fall inte står uttryckligen.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Lollo36
    Gaytjej skrev 2011-05-22 11:51:10 följande:
    Tråden ligger under homo/bi/trans, vilket ju kan vara en ledtråd ;)
    Haha, jag försökte kolla det, men lyckades inte förrän nu. Jag trodde jag hade hittat den under Sex&Sånt. Har uppenbarligen ingen koll...
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • LoLs pappa

Har din man ej uttryckt ngt om en trekant med en kvinna till?
    Kan ju vara så att hon lever i ett "fritt" förhållande eller liknande, kan ju vara läge att låta din man få sin hemliga önskan uppfylld.
    Men risken är ju att han hamnar i skymundan.
    Han kanske även kan acceptera att du får göra en liten utflykt vid sidan av om det är en kvinna.

Ni verkar ju garanterat ha funnit varandra i vilket fall, ingen tvekan om det.

Frågan är ju vad du och hon vill bara.

Lämna era män för att leva tillsammans eller bara ha lite trevligt på tu man hand, eller på 3 eller 4...

Lycka till.

Jag uppmunrar ej otrohet, men om du kan göra ngt med din mans medgivande så är det OK.
    Men du kanske måste bena ut vad hon vill först.
    Kontakta henne och se vad det leder, men gör inget utan att ha rett ut med din man.

// 

Svar på tråden Kär i min sons fysioterapeut