Inlägg från: Fruktisar |Visa alla inlägg
  • Fruktisar

När växer brösten?

Alltså, som jag fått förklarat för mig så kommer inte mjölken förrän ungen är ute. Men jag fick för mig att brösten på gravida brukar växa medans man har ungen i sig fortfarande? De växer väl inte ett par storlekar i o med att mjölken magiskt hamnar i dem efter ungen ploppats ut?

• Svar på tråden När växer brösten?
  • Fruktisar

jag vet inte om jag blev så mkt klokare men uppskattar svaret :D

• Fruktisar

Hm ja kanske,, känns som jag bara blivit tjockare om magen men det måste ju blivit ett jämnt lager fett som jag inte kan se eftersom jag gått upp 14 kg och är i vecka 31 "bara".

mina bröst ömmade lite i början men inte sålänge,, kanske blir som du skriver då,, att de ökar en storlek bara sådär poff efter ungen ploppar ut =P

• Fruktisar

Ahaaa ja nu har jag sannerligen blivit lite klokare!  Tack för alla svar! :D

• Fruktisar
    saltflingan skrev 2010-11-01 23:02:11 följande:
    Hihi jo de växer magiskt veckorna efter förlossningen. Jag hade g-kupa när jag blev gravid med sonen, sen hux flux så satt jag där med L-kupa när mjölken hade stabiliserat sig.
    Vad fascinerande!

Dock lite irriterande att det är så olika för alla, man vill ju ha ett universalsvar :D Men det är det första man får lära sig när man är gravid.. det är så olika för varenda en =P
Svar på tråden När växer brösten?