Elfas skötbord?
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
Vi har funderat på att köpa Elfas skötbord, det med trådbackar, då det är det enda som verkar passa i vårt badrum. Skulle vilja veta vad ni andra har för erfarenheter ang. detta skötbord. Tack på förhand!
Ebben, Vi har ingen riktigt bra vägg att borra upp skötbordet på, annars var det min första tanke.
Tänkte att ett Elfa kan man ju sedan bygga på och använda i garderoben, mycket smart tycker jag
Ebben, jag Vegga verkar vara jättebra, hade helt klart köpt det om jag hade väggplats, svårt att skruva fast i fönstret
Extra förvaring behöver man ju alltid i badrummet!
Tack för era synpunkter, tar gärna emot fler.
Var också in på blocket igår, nog en bra idé att sätta in egen annons som du gjort Tjockepoffa, ska fundera på det
Hej igen,
Tjockepoffa, satt in en annons på blocket och fick ett antal svar, köpte tillslut ett jättefräscht Elfa skötbord för 250 kr, vilket FYND!
Nytt kostar det mellan 1200-1400 kronor!
TantG
om du går in på följande länk och klickar på Övriga produkter så ser du hur ett ELFA skötbord ser ut. www.elfa.com/index-SE.html
Inte det snyggaste kanske, men praktiskt.
Har inte sett något liknande på IKEA men det finns ju andra varianter där.
Tjockepoffa! Härligt att ha en liten Julia att testa på
Själv får jag vänta några veckor till..men den som väntar på något gott....
Snysop, du kan väl kontakta ELFAs kundservice och se om de kan tala om för dig var du kan köpa skötbordsdelen. Jag har inte sett den löst någonstans men kanske kan man beställa den direkt från dem?
www.elfa.com/index-SE.html