• IBN

Babyproffsen i Barkarby - varning

Jag vill bara varna för babyproffsen i Barkarby....

Så himla otrevlig personal och utmärkande är då speciellt Anna som tydligen äger butiken ??!!

De är helt inkompetenta och det enda de gör är att lura på en massa saker som de säger att man behöver. Jag vet att det är vad en säljare skall göra .. att sälja men här känns det inte seriöst. När de sedan även är otrevlig och framför allt mot barn så känns det som fel personer på fel plats.

Känslan jag får är att de vill bli av med tex deras lager och vill man inte köpa det som de rekommenderar då blir man idiotförklarad mer eller mindre.

Åk inte hit ! Om jag jämför dem tex med Babyland i Bromma och Arninge så är de 100 % bättre

• Svar på tråden Babyproffsen i Barkarby - varning
  • IBN

Jag har framfört kritiken inte bara 1 gång utan flera. Vill bara säga min uppfattning av butiken och tydligen är det fler som känner på samma sätt

• IBN

Jag har sagt till både Anna och hennes kollegor vad jag tycker. Jag är inte puckad men när man kanske inte har så många butiker att välja emellan så kanske man även besöker denna skit butik .

Jag vill bara varna andra för att ej handla här men tydligen har några fått bra service men det har inte jag. Jag har blivit lurad på produkter som ej passar för det behovet vi har förklarat .

Jag kommer aldrig mer att besöka denna butiken och min uppfattning på detta forum är att det är vad flera andra ej kommer att göra.

Man kanske tror att de skall bättra sig men när man läser att även andra personer får detta bemötande så förstår man ju deras approach är inte något service tänkande överhuvudtaget.

Jag trodde detta var ett forum där man kan vädra sina åsikter men där kanske jag hade fel !!! Jag tycker varken jag borde skämmas för att hänga ut en butik eller personal som behandlar sina kunder som idioter och skäller ut dem när kunderna ej tycker som dem.

Toppen om andra får super bra service och hjälp för det har inte jag fått !!

• IBN

Observera att jag prisar ej Babyland i Bromma eller Arninge för de är inte världsbäst heller men de är MYCKET bättre än Babyproffsen i Barkarby.

• IBN

Mallan75 - jobbar du på babyproffsen i Barkarby ??

Eftersom du säger att jag är puckad och att jag snackar skit .

Läser du inte ovan , jag har berättat för er I BUTIKEN vad jag tycker
    Senast nu i söndags när jag besökte er med min bilstol som ni har lurat på mig !!
    Som tur var så fick jag hjälp från reppen på Britax igår som ej gav mig samma information som ni gav mig i söndags och när jag köpte den. Ni borde lära er utav honom för där har vi en person som hade både sälj och servicekänsla.

Men ni kommer aldrig mer att behöva se mig  mer i butiken för jag tycker ni är så jäkla dåliga och nu när jag även läser flera andra inlägg i denna tråd och flera andra så förstår jag att det inte är bara jag som fått detta dåliga bemötande.

Jag tycker att ni borde väl ta åt er av kritiken och försöka bättra er. Det hade jag gjort om jag hade jobbat på Babyproffsen i Barkarby.

Jag håller i utbildningar i service & sälj , eftersom ni har mitt nummer så kan ni ju ringa mig om ni önskar utbildning.

Svar på tråden Babyproffsen i Barkarby - varning