• EmelieEriksson

    BF februari 2011

    Hej alla gravida där ute!
    Någon som ska ha bebis i februari månad och har en kämpig graviditet?
    Jag har foglossning och samandragningar som är smärtsamma, men OTROLIGT lycklig över vårt 2  barn =)

  • Svar på tråden BF februari 2011
  • Avanadis
    EmelieEriksson skrev 2010-11-03 11:46:36 följande:
    Hej alla gravida där ute!
    Någon som ska ha bebis i februari månad och har en kämpig graviditet?
    Jag har foglossning och samandragningar som är smärtsamma, men OTROLIGT lycklig över vårt 2  barn =)
    Vi har BF 7 feb, det är vårat första barn och jag längtar oerhört. Graviditeten är riktigt jobbig för mig och jag önskar att det gick att snabbspola! Bor i en liten by utanför Umeå.
  • puttelina89

    BF 19 feb. väntar mitt andra barn och har fått alla problem och smärter man kan ha känns det som, så här jobbigt hade jag det inte den första graviditeten..

  • Significant

    Har bf den 22/2...och har väl ingen överjävlig graviditet....utan säkert rätt normal, men allt är jobbigt om man jämför med min första

    Var bor ni?

  • Annikaaat

    BF 1/2 :) Andra barnet- Sonen är 16 månader och denna grav. är mkt smärtsammare. Ont!

    Sammandragningar, Foglossníng, illamående igen! Annars toklycklig! :)

  • andra

    BF 16 februari. Har mått riktigt illa fram till vecka 25 ungefär. Till och med varit inlagd för uttorkning. Nu har det gått över så nu har jag "bara" foglossning och är supertrött.

  • 10januari

    Foglossning och sammandragningar men nu känns det inte lika långt kvar iaf!! Älskade bebis!!

  • puttelina89

    nu räknar men ner dagarna! fy vad jag inte orkar vara gravid längre!

Svar på tråden BF februari 2011