• Kiau

Goboken

Har just gått med i Goboken eftersom det var ett bra erbjudande om gratis böcker. Böckerna kom idag och verkar bra men jag vet ändå inte om jag ska fortsätta vara medlem där. Min dotter är snart tre månader. Vad har ni andra för erfarenheter av Goboken?

• Svar på tråden Goboken
  • mmonika77

Vi är fortfarande medlemmar ibland är det roliga paket. Det bästa är ju att det går att avboka nästa månadspaket lätt och man inte har något köptvång.

• Bebis04

Jag har gått med i GO-boken, min dotter är 3 månader och jag tänker fortsätta

• Kråkis

Jag tog emot välkomstpaketet, men mejlade sen och tackade nej till fortsatt medlemsskap. Tyckte det räckte med de böcker han fick. Vill man ha nån mer kan man ju köpa i deras "butik" på nätet. Lite dyrare om man inte är medlem förstås.... (jag har för mig att även icke-medlemmar kunde beställa, men blir nu lite osäker, hmmm?)

• Pooh

jag gillar dom. Just att de flesta har hårda, tjocka blad så dom är barnvänliga + att där är luckor och grejor, tycker barnen är kul!

• Lindut

Visst har de trevliga böcker, men de är dåliga på att förnya sig. Vi gick inte med eftersom jag såg på deras hemsida att Marcus då skulle få exakt samma böcker som hans halvsystrar (tvillingar) fick för snart 5 år sedan. Dessa böcker finns kvar och jag har fått dem av tvillingarnas mamma redan, så jag såg ingen anledning för oss att gå med. Hade de haft nya roliga grejer hade jag inte tvekat, men det är ju tråkigt för killen att få sånt han redan har.

• Villebusen

Jag ver medlem men gick ur pgr av att jag inte ville ha kartongböcker till min 6 mån. Jag mailade de för att få en konversation och få andra böcker. Men de svarade inte. Efter tredje mailet så gick jag ur och DÅ fick jag svar. Sparar pengarna och köper andra böcker till dottern som hon har mer användning utav. De är inte billiga heller.

• mammagbg

Jag är medlem för att jag gillar deras tygböcker!!! Sockorna med skallra som följer med boken Harriet o´Hare funkar fint även på händerna för en nyfiken fyramånaders kan jag lova
    Det går ju utmärkt att kolla igenom sortimentet på nätet och välja om man vill ha eller inte, tyckte det funkade bra med min förste pojk (10 år), tyckte inte de böckerna var så "könsuppdelade" som det hänvisas till i länken ovan...

• Kaninmamma

Jag är med i GoBoken och Barnens Bokklubb. Tycker att GoBoken passar min 5 månaders bebis bäst.

• Mumin

Jag tycker deras tygböcker är bra men de "riktiga" böckerna som kommer sen är kassa. De är inte skrivna av "riktiga" författare och har tråkiga bilder och språk. Så jag var med i ca 8 månader och sen var det bra.

Svar på tråden Goboken