• Babiedoll

Var hittar jag en svart (plast)julgran?

Ja, som rubriken lyder. Jag har letat som en galning. Jag har hittat EN på blomsterlandet. Men jag tyckte den var lite kort, 180 cm. Plus att den kostade tolv hundra och det tyckte jag var för dyrt.

• Svar på tråden Var hittar jag en svart (plast)julgran?
  • Tecken

Hornbach har en, men jag vet inte hur hög den är. Tror den kostar 399kr, eller nåt åt det hållet. Såg den häromdagen.

• Sofiero

Rusta har väl mycket sånt lite udda bröte??

• Minoo

Jo Rusta hade massa färger förra året har jag för mig, både svart, vit, röd o rosa!

Sen kanske inte alla fått in allt julmaterial än, så du behöver ju inte leta ihjäl dig redan :P

• Babiedoll
    Minoo skrev 2010-11-03 19:55:52 följande:
    Jo Rusta hade massa färger förra året har jag för mig, både svart, vit, röd o rosa!

Sen kanske inte alla fått in allt julmaterial än, så du behöver ju inte leta ihjäl dig redan :P
    Jo, jag ska föda barn i december så jag vill fixa allt nu, bums, helst igår.

Rusta har ingen svart. Men dom har rosa, blå och metallicgrön. Ica hade en jättefin vit, men ingen svart.

Jag får inget vettigt ur hornbachs hemsida, finns varuhusen bara I Sthlm, Gbg och Malmö eller har jag missuppfattat?
  • Tecken
    Babiedoll skrev 2010-11-03 20:21:50 följande:
    Jo, jag ska föda barn i december så jag vill fixa allt nu, bums, helst igår.

Rusta har ingen svart. Men dom har rosa, blå och metallicgrön. Ica hade en jättefin vit, men ingen svart.

Jag får inget vettigt ur hornbachs hemsida, finns varuhusen bara I Sthlm, Gbg och Malmö eller har jag missuppfattat?
    Ingen aning om var Hornbach finns. Jag bor i Stockholm, och här finns det ett ute i förorten (kanske finns fler, men det är bara ett som jag känner till).
  • glasmeister

Vi köpte vår svarta på plantagen. Men vet inte hur utbudet är i år.

• IBN

Jag köpte min på Stockhome men det var ca 2 år sedan så jag vet ej om de har dem detta år

• Koppkaka

Jag såg en svart, fullstor på Rusta senast i förrgår. Så jo - dom har

• Babiedoll
    Koppkaka skrev 2010-11-03 23:51:35 följande:
    Jag såg en svart, fullstor på Rusta senast i förrgår. Så jo - dom har
    Rusta i Karlskrona hade inga i alla fall, men då ska jag ringa till Rusta i Kalmar och Växjö idag och fråga!
Svar på tråden Var hittar jag en svart (plast)julgran?